رئیس اتاق اصناف زنجان:

نمایشگاه بهاره زنجان با ۲۵۰ غرفه در ۴ هزار متر فضا برگزار خواهد شد

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده نمایشگاه در فضای ۴ هزار متر برگزار خواهد شد و تعداد غرفه‌ها نیز بیش از ۲۵۰ غرفه خواهد بود.
تصویر نمایشگاه بهاره زنجان با ۲۵۰ غرفه در ۴ هزار متر فضا برگزار خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد بازرگان امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره همه ساله در ایام پایانی سال برگزار می‌شود و امسال با توجه به اینکه ایام پایانی سال با ماه رمضان مقارن شده است و با جمع‌بندی به‌عمل آمده نمایشگاه بهاره با نمایشگاه ضیافت به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان به همزمانی ماه رمضان با فروردین ماه و ادغام نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ضیافت اشاره کرد و گفت: برای حضور در این نمایشگاه از شرکت‌کنندگان تضمین گرفته می‌شود تا کالای دارای کیفیت بالا عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه مواد شوینده و اقلام خوراکی در اولویت قرار دارد، افزود: همچنین با جهاد کشاورزی برای توزیع کالا از طریق مباشران هماهنگی شده است. طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده نمایشگاه در فضای ۴ هزار متر برگزار خواهد شد و تعداد غرفه‌ها نیز بیش از ۲۵۰ غرفه خواهد بود.

این فعال صنفی تصریح کرد: کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین تر تاثیرگذار خواهد بود و همین امر قدرت خرید مردم را هم افزایش می‌دهد.

منبع: ایسنا

586717