آغاز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و مواد غذایی

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و صنایع غذایی با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد.

تصویر آغاز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و مواد غذایی

به گزارش سایت خبری پرسون، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته امروز با حضور برخی از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و فعالان بخش خصوصی آغاز به کار کرد.

«بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته - ایران آگروفود ۲۰۲۱» از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۳ مهر ماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی کرونا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در راستای سیاست امنیت غذایی و اقتصاد مقامتی و به منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های فعال در در این صنایع و رونمایی از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و علمی این حوزه افتتاح شد.

غلامرضا دارابی، فعال صنایع غذایی و کشاورزی در این مراسم با اشاره به روند تکمیل زنجیره تولیدی، موضوع کشتار مرغ، اظهار کرد: در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال، موضوع احیای یک واحد کشتارگاه مرغ در دستور کار قرار گرفت. این واحد کشتارگاهی که پس از چند سال فعالیت به دلیل مشکلات اقتصادی از چرخه تولید خارج شده بود، در اسفندماه سال گذشته به روند احیا برگشت و هم اکنون بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید کشتارگاهی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود ظرف دو هفته آینده فعالیت خود را کشتار و بسته بندی مرغ آغاز کند.

منبع: مهر

351442