اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی

سه نمایش «گوربانی»، «اولئانا» و «سگ سورتمه» در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌روند.
تصویر اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی

به گزارش سایت خبری پرسون، با کمتر شدن محدودیت‌های کرونایی و شروع مجدد فعالیت سالن‌های نمایشی در تهران، سه نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌روند.

نمایش «گوربانی» به نویسندگی علیرضا ایزدی و کارگردانی محمدعلی حسین علی پور و علیرضا ایزدی در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرای خود را از دوم مهرماه آغاز و همه روزه به جز شنبه‌ها در ساعت ۱۹:۴۵ روی صحنه می‌رود.

در این نمایش پژمان عبدی، محمدعلی حسینعلی پور، الهه فرازمند، مارال جمال پناه، علیرضا ایزدی، امیر مهدی صادقی، شایان بهمنی و رومینا صمدی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر نمایشی که با رفع محدودیت‌های کرونا روی صحنه می‌رود، نمایش «اولئانا» به نویسندگی دیوید ممت و کارگردانی کیارش دستیاری است که اجراهای خود را از یکم مهرماه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند.

در نمایش نمایش «اولئانا» که نوشته دیوید ممت و ترجمه علی اکبر علیزاد است، ویدا راوی، شهراد حسامی و اشکان افشاری ایفای نقش می‌کنند.

همچنین نمایش «سگ سورتمه» به نویسندگی و کارگردانی سینا نصراللهی اجرای خود را از یازدهم مهرماه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند. این نمایش هرشب ساعت 18 و به مدت زمان 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.

از عوامل این نمایش می‌توان به سینا ییلاق بیگی به عنوان طراح صحنه، سارینا رمضانی نژاد، بهار زندی، علیرضا شریفی، سپیده ضیائی و مرتضی کوهی به عنوان گروه بازیگران اشاره کرد.

گفتنی است نمایش‌های فوق با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی میزبان مخاطبان بوده و در روزهای شنبه نیز اجرا نخواهند داشت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

351628