مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

تعداد ۹۴۷ فقره انشعاب غیرمجاز کشف شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد ۹۴۷ فقره انشعاب غیرمجاز طی 5 ماه نخست سال جاری کشف و شناسایی شده است.
تصویر تعداد ۹۴۷ فقره انشعاب غیرمجاز کشف شد

مصطفی اکرمی در گفت وگو با رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: از میان ۹۴۷ فقره انشعاب غیرمجازی که از ابتدای سال جاری کشف و شناسایی شد تعداد ۱۵۰ فقره آن به مجاز تبدیل شد.

‏وی در خصوص تعداد انشعابات غیرمجازی که قطع شده است تصریح کرد: تعداد ۳۲۷ فقره انشعاب غیرقانونی از میان انشعابات غیرمجاز شناسایی شده قطع شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در خصوص میزان مصرف آب در بخش های مختلف عنوان کرد: در استان زنجان ۷ درصد از آب در بخش شرب، 3 درصد در بخش صنعت و ۹۰% در بخش کشاورزی مصرف می شود.

اکرمی با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۰ لیتر در ثانیه آب از منابع سطحی برداشت می‌شود تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر آب نیز از منابع زیرزمینی برداشت می شود.

وی در خصوص میزان بارندگی ها طی امسال افزود: میزان بارندگی های امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۲ درصد کاهش یافته است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به میزان تولید آب در استان اشاره و عنوان کرد: متوسط تولید آب استان تقریباً روزانه ۳۳۳ میلیون لیتر است.

338023