خیلی‌ها به من می‌گویند اصلا بازیگر نیستی

لاله صبوری در برنامه «احوالپرسی» گفت: من همیشه خودم بودم و هیچ وقت نقش بازی نکردم. خیلی‌ها به من می‌گویند تو اصلا بازیگر نیستی چون در زندگی واقعی هیچ وقت نقش بازی نمی‌کنی و خیلی رو و صاف و ساده هستی.
تصویر خیلی‌ها به من می‌گویند اصلا بازیگر نیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، لاله صبوری، بازیگر شناخته شده تلویزیون، مهمان برنامه «احوالپرسی» بود.

این برنامه پنجشنبه شب‌ها با اجرای مسعود روشن‌پژوه از شبکه دو پخش می‌شود.

لاله صبوری، مهمان قسمت سوم این برنامه،‌ با تاکید به اینکه پر کاری این اواخرش حال‌ش را بهتر کرده گفت: «همچنان سعی می‌کنم گزیده کار باشم ولی الان نسبت به سابق بیشتر کار می‌کنم. کار روی حال روحی من تاثیر مثبتی دارد و فکر می‌کنم همه بازیگرها وقتی در خانه هستند و کاری ندارند این بیکاری اذیت‌شان می‌کند.»

این بازیگر که بیشتر شهرت‌ش را مدیون سریال‌های شاد و خانوادگی است، ادامه داد: «بیشتر کارهایی که در آنها نقش آفرینی کردم در ژانر طنز و کمدی بودند و اصولا هم آدم سر حال و شادابی هستم. من همیشه سعی می‌کنم با پایین و بالاهای زندگی بسازم و از مشکلات و سختی‌هایی که در زندگی پیش می‌آید با حال خوب عبور کنم.»

او در ادامه تاکید کرد که در جمع دوستان هم همیشه از او انتظار دارند حال بقیه را خوب کند و گفت: «من فقط با گفت‌وگو سعی نمی‌کنم به جمع و دیگران حال خوبم را انتقال بدهم بلکه با توجهاتی مثل غذا پختن و کارهای دیگر هم توجه‌ام را نشان می‌دهم. البته دست پختم هم خیلی خوب است و حسابی اهل آشپزی هستم. در کل من به حال جمعی خوب معتقدم. حال خوب به تنهایی و فردی معنا ندارد و در هر جمعی از جمع خانواده و دوستان تا محیط‌های کاری و کل اجتماع، همه باید خوب باشند تا جمع احساس خوشبختی و حال خوب بکند. نمی‌شود یک نفر حال‌ش خوب باشد و جمع حال‌ش خوب بشود.»

این بازیگر قدیمی تلویزیون در پاسخ به این سئوال که چقدر در زندگی نقش بازی کرده است با قاطعیت گفت: «هیچی. من همیشه خودم بودم و هیچ وقت نقش بازی نکردم. خیلی‌ها به من می‌گویند تو اصلا بازیگر نیستی چون در زندگی واقعی هیچ وقت نقش بازی نمی‌کنی و خیلی رو و صاف و ساده هستی. من واقعا همینی هستم که می‌بینید. آدم رویی هستم مثلا اگر از فردی ناراحت بشوم دیگر اصلا نمی‌توانم در رویش نگاه کنم.»

صبوری در ادامه تاکید کرد: «من اگر همین الان از دنیا بروم هیچ طلبی از زندگی ندارم و حسرت هیچ چیز نمی‌خورم. من هر کاری که دوست داشتم و می‌خواستم انجام دادم و هر آرزویی داشتم بهش رسیدم.»

«احوالپرسی» به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، کارگردانی ندا غفاری و سردبیری و نویسندگی سارا کنعانی هر پنجشنبه پس از اخبار ۲۰:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

منبع: ایلنا

370677