توزیع ۱۳هزار بسته معیشتی میان نیازمندان اصفهان در طرح شهید سلیمانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از توزیع ۱۳هزار بسته معیشتی میان نیازمندان اصفهان در طرح شهید سلیمانی خبر داد.
تصویر توزیع ۱۳هزار بسته معیشتی میان نیازمندان اصفهان در طرح شهید سلیمانی

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، رحمت‌الله صادقی با اشاره به توزیع 800 بسته معیشتی توسط بسیج طلاب اظهار داشت: تاکنون طلاب و رحانیون بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از 13 هزار بسته معیشتی تقدیم هم استانی‌ها کردند که در مرحله جدید از طرح شهید سلیمانی و در این مرحله 800 بسته معیشتی نیز تهیه و آماده شده است.

وی ادامه داد: طلاب بسیجی فعالیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف همانند خدمت‌رسانی، کمک‌رسانی، جهاد و تلاش داشتند که در این راستا در آرامستان‌ها ، بیمارستان‌ها و برای کمک به کادر درمان و پرستاران عرصه سلامت حضور یافتند و همچنین هم اکنون در 2 بیمارستان طلاب بسیجی در کنار کادر درمان حضور داشته و در حال خدمت‌رسانی به بیماران عزیز هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: طلاب بسیجی در طرح شهید سلیمانی از جمله بحث محله محور همگام با دیگر بسیجیان عزیز حضور فعال و چشم‌گیری داشتند و در مراکز واکسیناسیون نیز به همراه بسیجیان در حال جهاد شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند.

منبع: تسنیم

349586