امام جمعه موقت اصفهان مطالبه کرد:

پرهیز استاندار جدید از حواشی سیاسی و گروهی

امام جمعه موقت اصفهان گفت: استاندار جدید اصفهان باید هدف خود را بر اساس خدمت به مردم تعیین کند و از درگیر شدن با حواشی سیاسی و گروهی بپرهیزد و اصفهان را به جایگاه اصلی خود در نظام بین‌المللی بازگرداند.
تصویر پرهیز استاندار جدید از حواشی سیاسی و گروهی

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید اظهار کرد: اصفهان پایتخت تمدن ایران بوده و در طول تاریخ شخصیت والایی در این شهر زندگی کردند؛ بنابراین لازم است به جایگاه استان در سطح بین‌المللی و جهان اسلام توجه شود. مردم این استان، مردم هنرمند، صنعتگر، کم توقع و فداکاری هستند که توجه ویژه‌ای به سرنوشت جامعه خود دارند.

وی افزود: کشاورزی و آب این استان امروز با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده و از مطالبات مهم مردم اصفهان طی سال‌های گذشته است. مشکلاتی که در زمینه صنعت این استان مطرح است، اقتصاد و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داده و لازم است استاندار جدید اصفهان توجه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: استاندار جدید باید به خوبی اصفهان را بشناسد و با چالش‌های ریز و درشت آن به خوبی آشنا باشد؛ زیرا پتانسیل‌ها و توانایی‌های بسیاری در این استان نهفته و لازم است استاندار جدید کمر همت به احیای توانمندی‌ها اصفهان ببندد.

رهبر خاطرنشان کرد: استاندار جدید اصفهان باید هدف خود را بر اساس خدمت به مردم تعیین کند و از درگیر شدن با حواشی سیاسی و گروهی بپرهیزد و اصفهان را به جایگاه اصلی خود در نظام بین‌المللی بازگرداند.

منبع: ایمنا

349601