مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

توزیع 36 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز ، 36 هزار بسته غذایی و معیشتی در بین نیازمندان و مددجویان استان تهیه و توزیع شده است.

تصویر توزیع 36 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، قنبر موسی نژاد؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز، سه شنبه در آیین توزیع 36 هزار بسته کمک معیشتی در بین مددجویان و نیازمندان استان که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، ابراز داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز، 36 هزار بسته غذایی و معیشتی در بین نیازمندان و مددجویان استان تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارزش مالی هر کدام از این بسته ها بین300 تا 500 هزار تومان بوده است که با کمک جمعی از خیرین و برخی نهادها تهیه و در بین نیازمندان و مددجویان استان، توزیع شده است.

موسی نژاد اضافه کرد: توزیع این بسته های معیشتی به نیابت از 3 هزار شهید والامقام استان ایلام انجام شده است که کنگره بزرگداشت این شهدا نیز امسال برگزار خواهد شد.

وی به اقدامات دیگر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام اشاره داشت و عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد در این ایام تهیه و توزیع 120هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان مطرح ساخت: باید از زحمات سپاه پاسداران و نیز بسیج مستضعفین استان نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشیم زیرا در این ایام در قالب طرح های ایران همدل و اطعام مهدوی حضوری بسیار فعال و جهادی داشتند.

نوروزی_استان ایلام

288016