جمعه در «رادیو صبا» رمانتیک شوید!

برنامه «ترین ها» شبکه رادیو صبا روز جمعه پنجم شهریور به معرفی برخی از بهترین فیلم های رومانتیک دنیای سینما می پردازد.

تصویر جمعه در «رادیو صبا» رمانتیک شوید!

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه رادیویی صبا در برنامه «ترین ها» برخی از بهترین فیلم های رمانتیک ایران و جهان را از نگاه مخاطبان معرفی می کند.

در توضیحات این قسمت از برنامه ترین ها آمده است:

«فیلم رمانتیک یا فیلم عاشقانه فیلمی است که در آن جنبه‌های عاشقانه وجود دارد و مرکزیت فیلم نیز پیرامون همین موضوع است. از آنجا که بسیاری از فیلم‌ها دارای جنبه‌های عاشقانه بین شخصیت‌های فیلم هستند، می‌توان هر فیلمی را که در آن طرح مرکزی (به پیروی از داستان) پیرامون محور روابط یا احساسات عاشقانه میان شخصیت‌های اصلی داستان تعریف شده‌است.

عشق همیشه ماجرای دوست‌داشتنی و جذابی است. درگیرشدن با رابطه‌ای عاشقانه حس امید را در مخاطب ایجاد می‌کند. فیلم های عاشقانه هم همیشه ژانری محبوب و پرطرفدارند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که همراهی با ماجرایی رمانتیک را در قالب فیلم می‌پسندید، شاهین جمشیدی در رادیو صبا بهترین فیلم های رمانتیک ایران و جهان را معرفی می کند.»

برنامه «ترین ها» در رادیو صبا با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنر پخش می شود.

«ترین ها» در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و …را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می شود. این در حالی است که در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به شنوندگانی که در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند تعلق می گیرد، اجرای این بخش بر عهده شهره احمد وند است.

اجرای بخش «ترین های جهان» که از ترین های جهان برای شنوندگان می گویند، بر عهده مریم اویسی از پژوهشگران برنامه است.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی، پژوشکری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود.

334729

مطالب مرتبط