استعدادیابی رادیو با «چهل چراغ»

ویژه برنامه محرمی «چهل چراغ» در قالب مسابقه استعدادیابی مخاطبان را در حوزه اجرا، روایتگری و اجرای نمایش محک می زند.

تصویر استعدادیابی رادیو با «چهل چراغ»

به گزارش سایت خبری پرسون، «چهل چراغ» عنوان ویژه برنامه محرمی رادیو صبا است که در قالب مسابقه در حوزه اجرا، روایتگری و اجرای نمایش طراحی شده است.

شرکت کنندگان این مسابقه به صورت حضوری در برنامه حاضر می شوند و در بخش های اطلاعات عمومی، اجرای شعرخوانی و اجرای نمایش با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) این برنامه کاملا منعطف به خوانش اشعار عاشورایی و نمایش های ویژه این ایام می شود.

الهه بیات تهیه کننده این برنامه گفت: «چهل چراغ» یک مسابقه رادیویی است که به مناسبت روزهای محرم و صفر از رادیو صبا پخش می شود. «چهل چراغ» شامل چهار بخش مختلف است که هر بخش ۱۰ چراغ روشن را به شرکت کنندگان اهدا می کند کسانی که در پایان بتوانند بیشترین چراغ روشن را داشته باشند جزو برندگان این برنامه هستند.

وی تصریح کرد: بخش اول «چهل چراغ» اطلاعات عمومی و سوالات مذهبی است، بخش دوم اجرای یک روایت است که متناسب با موضوع مسابقه انتخاب و اجرا می شود. به نسبت میزان صحیح خوانی و اجرای درست لحن، خوانش درست کلمات و حس، شرکت کنندگان امتیاز دریافت می کنند. مرحله سوم خوانش شعر آیینی است، در این قسمت هم به نسبت صحیح خوانی و اجرای درست و لحن به شرکت کننده امتیاز تعلق می‌گیرد. بخش پایانی، اجرای نمایش رادیویی است که در قالب یک بخش دیالوگ یا مونولوگ اجرا می شود و بهترین اجراها امتیاز می گیرند.

بیات در پایان گفت: اطلاع رسانی برای شرکت در مسابقه از طریق فضای مجازی شبکه و صفحه مجازی برنامه صورت می گیرد. مخاطبان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه مشخصات خود را ارسال کنند و با برنامه در ارتباط باشند. این مسابقه با اجرا و کارشناسی ناصر ترکیان هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن رادیو صبا می رود.

331065