در مسابقه «ما خانواده‌ایم» رادیو سلامت شرکت کنید

مسابقه «ما خانواده‌ایم» از تولیدات گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت از روز جمعه ۵ شهریور ماه روی آنتن می‌رود.

تصویر در مسابقه «ما خانواده‌ایم» رادیو سلامت شرکت کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، سولماز عطایی، تهیه کننده مسابقه «ما خانواده ایم» رادیو سلامت که قرار است از روز جمعه ۵ شهریور ماه پخش خود را آغاز کند، گفت: سردبیری و نویسندگی این برنامه را الهه گیوه چی به عهده دارد.

به گفته وی، این مسابقه که کاری از گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است سه شرکت کننده دارد که همه از یک خانواده هستند. مادر، پدر و فرزند در مسابقه شرکت می کنند و با حضور لیلا رحیمیان کارشناس خانواده مراحل مسابقه را طی و امتیاز دریافت می کنند.

این تهیه‌کننده اعلام کرد که مجری برنامه مسعود خواجه وند است و گفت: طراحی مسابقه «ما خانواده ایم» بر مبنای استعاره هایی که در علم روانشناسی وجود دارد، صورت گرفته و هر مسابقه در چهار مرحله است و شرکت کنندگان در این چهار مرحله شرکت دارند.

این سردبیر و نویسنده با تاکید بر امتیازهای برنامه توضیح داد: هر مرحله با توجه به پاسخی که شرکت کنندگان بدهند، کارشناس امتیاز می دهد و اگر شرکت کنندگان ۱۵۰ امتیاز را کسب کنند می توانند راهی فینال شوند که پایان هر ماه برگزار می شود. در نهایت دو گروه در فینال مسابقه می دهند و راهی خانه سلامت می شوند. هر مسابقه به مدت نیم ساعت است و روزهای فینال یک ساعت روی آنتن می رود. در مجموع سعی کرده ایم با آنونس و افکت، اطلاعات را غیرمستقیم به خانواده ها بدهیم تا چالش های مختلف را با موفقیت طی کنند.

مسابقه «ما خانواده‌ایم» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی سولماز عطایی پخش می شود.

334460