موضوع برنامه «ایران امروز» رادیو ایران مشخص شد

امروز چهارشنبه ۲۸ تیر برنامه «ایران امروز» با حضور کارشناسان و صاحب نظران از ظرفیت های اقتصادی قاره افریقا و تأثیرات این تعامل بر اقتصاد داخلی می گوید.
تصویر موضوع برنامه «ایران امروز» رادیو ایران مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «ایران امروز» چهارشنبه ۲۸ تیر، با حضور کارشناسان و صاحب نظران از ظرفیت های اقتصادی قاره افریقا و تأثیرات این تعامل بر اقتصاد داخلی می گوید.

تعامل با آفریقا و روابط اقتصادی بهتر با کشورهای این قاره، نیازمند حضور فعالانه اقتصادی در کشورهای آفریقایی، ایجاد شناخت بهتر از فرهنگ و ظرفیت‌های این قاره، گسترش و توسعه روابط بانکی میان ایران و این قاره، تقویت و توسعه بازاریابی اقتصادی است.

از همین رو برنامه «ایران امروز» میزبان لیلا باغبان مدیر کل دفتر آفریقا سازمان توسعه تجارت ایران، محمد علی پور دلجو مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی ایران و آفریقا و محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش تولید و اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی می شود و پیرامون لزوم اهتمام به توسعه روابط اقتصادی و کار با کشورهای آفریقایی بحث و تبادل نظر می کنند.

«ایران امروز» چهارشنبه ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار، اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

503940