۲ کشته و ۱۶ مصدوم، نتیجه آتش‌سوزی و تصادف در اصفهان

بر اثر وقوع آتش‌سوزی در یک شرکت تولیدی بعد از شهرک صنعتی اشترجان اصفهان جمعه شب ۱۱ نفر مصدوم شدند. همچنین تصادف رانندگی در جاده رامشه به حسن‌آباد پنج نفر مصدوم و ۲ نفر کشته بر جای گذاشت.
تصویر ۲ کشته و ۱۶ مصدوم، نتیجه آتش‌سوزی و تصادف در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه دیروز آتش‌سوزی و سپس دود گرفتگی در یک شرکت تولیدی بعد از شهرک صنعتی اشترجان به سمت تونل ۶ کارگر با گاز کلر مسموم شدند.

غفور راستین افزود: پس از اعلام این حادثه به اورژانس پیش بیمارستانی ۲ واحد امدادی از اورژانس و ۲ واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) فلاورجان و محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: پنج مصدوم دیگر از جمله یک آتش‌نشان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی همچنین درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو ۲۰۶ با هم در ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه در جاده رامشه به حسن آباد گفت: در این سانحه رانندگی ۲مرد ۴۰ و ۵۰ ساله جان خود را از دست دادند.

راستین بیان کرد: همچنین پنج مرد ۲۴ تا ۳۲ ساله در این حادثه مصدوم و توسط واحدهای امدادی اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.
علت بروز این حوادث در دست بررسی است.

رامشه روستایی از توابع بخش جرقویه علیا در استان اصفهان است. این روستا در ٧۰ کیلومتری جنوب شهرستان ورزنه و ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده‌است.

منبع:ایرنا

333081