معاون اورژانس استان زنجان:

۲۶ مصدوم حاصل تصادف زنجیره‌ای برجای ماند

معاون اورژانس استان زنجان از برخورد دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری در عوارضی زنجان - قزوین و مصدوم شدن ۲۶ نفر خبر داد.
تصویر ۲۶ مصدوم حاصل تصادف زنجیره‌ای برجای ماند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، ابراهیم خسروشاهی معاون اورژانس استان زنجان در رابطه با تصادف زنجیره‌ای رخ داده در یکی از محورهای مواصلاتی استان زنجان، اظهار کرد: در ساعت ۰۲:۴۹ بامداد امروز (۶ شهریورماه) دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پژوپارس در لاین شمالی عوارضی زنجان - قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

وی در رابطه با تعداد مصدومان تصادف زنجیره‌ای عوارضی زنجان - قزوین، افزود: بر اثر بروز این حادثه رانندگی، ٢۶ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

این مسئول در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه رانندگی رخ داده، تصریح کرد: آمبولانس‌های کد صبا، کد فاتح، کد مروارید، کد اتوبوس آمبولانس سهند و کدهای هلال‌احمر برای امدادرسانی به مصدومان تصادف زنجیره‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اورژانس استان زنجان با اشاره به بررسی وضعیت مصدومان و انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی برای آنان توسط تکنسین‌های اورژانس، خاطرنشان کرد: ۳ نفر توسط کدهای صبا، ۲ نفر کد مروارید، ۱۶ نفر اتوبوس آمبولانس، یک نفر کد فاتح، ۴ نفر نیز توسط همکاران هلال‌احمر برای ادامه درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجانی انتقال داده شدند.

منبع: ایسنا

335006