برنامه وزیر پیشنهادی علوم برای جوان‌گرایی/ ورود جوانان نخبه و ارزشی به وزارت علوم

وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، نظرات و برنامه‌های خود در خصوص جوان‌گرایی، نخبه‌گرایی و استفاده از نیروهای جوان، ارزشی، جهادی و مؤمن انقلابی در ساختار و بخش‌های مختلف وزارت علوم را تشریح کرد.

تصویر برنامه وزیر پیشنهادی علوم برای جوان‌گرایی/ ورود جوانان نخبه و ارزشی به وزارت علوم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، برخی نظرات و برنامه‌های خود در خصوص جوان‌گرایی، نخبه‌گرایی و استفاده از نیروهای جوان، ارزشی و جهادی و مؤمن انقلابی در ساختار و بخش‌های مختلف وزارت علوم را تشریح کرد.

زلفی‌گل یکی از مهم ترین ابعاد تحول در وزارت علوم را تحول در نیروی انسانی، نگاه مدیریتی و به‌کارگیری و تربیت نیروهای جوان و اعضای هیأت علمی نخبه و انقلابی عنوان کرد و گفت: در این راستا در دوره جدید وزارت علوم، توجه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی و کارآمد شده و تصمیمات بزرگ و مهمی اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: در اکثر پست‌های مدیریتی در بدنه وزارت علوم جهت کادرسازی برای انقلاب از ظرفیت عظیم اعضای هیأت علمی جوان و حزب اللهی استفاده خواهد شد؛ به این ترتیب سکان مدیریتی وزارت علوم به سمتی خواهد چرخید که تغییرات ملموس در همه سطوح به وجود آید.

زلفی‌گل با بیان اینکه یکی از اهداف این تغییرات نگاه به آینده‌های دورتر است؛ به گونه‌ای که ثمره آن در دولت‌های بعدی مشخص خواهد شد، گفت: با این کادرسازی، تعداد زیادی نیروی انقلابی، متخصص، متعهد و کارآزموده و جوان برای جایگاه‌های مهم نظام اسلامی مثل وزارت‌ها، معاونت‌ها و بقیه پست‌های مدیریتی تربیت خواهند شد.

منبع: فارس

332348