وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

عاقبت‌بخیری در گرو گام برداشتن در راستای اهداف مقدس شهداست

زلفی گل گفت: در جمهوری اسلامی باورداریم که هر مدیر و مسئولی اگر در راستای اهداف مقدس شهدا گام بردارد و تلاش کند، حتما عاقبت به خیر خواهد شد، در غیر اینصورت عاقبت بخیر نمی‌شوند.
تصویر عاقبت‌بخیری در گرو گام برداشتن در راستای اهداف مقدس شهداست

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کنگره ملی شهید محراب، آیت الله شهید مدنی در همدان اظهار کرد: قومیت‌ها با هر فرهنگ و زبان و قومیتی شهدای عزیزمان و خانواده آن‌ها را گرامی می‌دارند.

او افزود: در جمهوری اسلامی باورداریم که هر مدیر و مسئولی اگر در راستای اهداف مقدس شهدا گام بردارد و تلاش کند، حتما عاقبت به خیر خواهد شد، در غیر اینصورت عاقبت بخیر نمی‌شوند.

زلفی گل تصریح کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند بزرگ به هر انسانی عطا می‌کند عاقبت به خیری است. وقتی زندگی شهید مدنی را مطالعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این شهید زندگی منحصر به فرد خود را داشته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهیدمدنی قدرت انسجام بخشی و سیستم سازی بوده است که باید این ویژگی مهم را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم. ایشان در هر کجا که قرار می‌گرفتند با تاسیس نهاد‌ها سعی می‌کردند از حوزه‌های دینی فراتر رفته و وارد حوزه اجتماعی و خدمات رسانی اجتماعی شوند.

لزوم پیروی دانشگاه ها از خصوصیات منحصر به فرد شهیدمدنی

او گفت: دانشگاهیان و حوزویان ما این ویژگی منحصر به فرد شهیدمدنی را باید سرلوحه کار خود قرار دهند. روحانیت معظم همیشه مرجع امن مردم بوده اند و همیشه سرمایه‌های اجتماعی کشور را حفظ کرده و تلاش کرده اند تا آن‌ها را ارتقا دهند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: بنده به عنوان یک سرباز کوچک علمی میهن عزیزمان می‌خواهم پیشنهادی عرض کنم، عزیزان امروز بزرگ‌ترین چالش کشورما اشتغال زایی و اشتفال پذیری است که باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا نهضت اشتغال زایی را ایجاد کرده و آن را تبدیل به پروژه اول کشورمان کنیم. روحانیان معظم شما قدرت منحصر به فردی دارید و با جامعه و عوام و خواص جامعه ارتباط چهره به چهره و مستقیم دارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

338853