تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای لرستان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر مخابرات منطقه لرستان با حضور در صدا و سیمای لرستان ضمن دیدار و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران صداو سیما از واحد خبر مرکز لرستان بازدید کردند.
تصویر تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای لرستان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، در این دیدار مهندس نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در جمع خبرنگاران صدا و سیما ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر کل صدا و سیما و همکاران وی در معاونت اطلاعات و اخبار بیان کرد: ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه ملی بسیار خطیر و حساس است، از همین رو است که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی بنامیم و قدردان آن باشیم و در این زمینه بخصوص در دوران کرونا خبرنگاران رسانه ملی و استانی خوش درخشیدند.

شمسی فر افزود: خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است.

عاطفه موسی فرد / لرستان

330211

مطالب مرتبط