مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان:

خبرنگاران اجازه ندهند جریانات مافیا رسانه‌ها را به بلندگوی خود تبدیل کنند

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: روزی که شما قدم در وادی رسانه و خبرنگاری گذاشتند با خدای خود عهد بستید که چشمان بینای جامعه در مقابل احجاف‌ها و حق‌خوری‌ها باشید، نباید اجازه دهید که جریانات مافیا در کشور رسانه‌ها را به بلندگوی دروغ‌های خود تبدیل کنند.
تصویر خبرنگاران اجازه ندهند جریانات مافیا رسانه‌ها را به بلندگوی خود تبدیل کنند

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی؛ مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان امروز در دیدار با برخی از پیشکسوتان عرصه رسانه و روزنامه‌نگاری استان کردستان که به مناسبت هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: همانطوری که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان اسلام قرار گرفتند و ایثارگری‌ها و رشادت‌های فراوانی از خود نشان دادند، امروز نیز شما خبرنگاران سربازان جنگ نرم درکشور محسوب می‌شوید.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: کسی که در وادی خبرنگاری گام می‌گذارد باید ابتدا از وابستگی به گروه و جریان حاشیه دار مبرا باشد، زیرا ارتباط به گروه‌ها و جریانات سیاسی اصالت و صداقت قلم خبرنگار را عملا زیر سئوال خواهد برد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه قداست قلم همواره مورد تاکید قرآن کریم می‌باشد، گفت: قداست و بزرگی قلم به حدی است که خداوند متعال در قرآن کریم، سوره‌ای بدان نام آورده است که این مهم وظیفه شما خبرنگاران و منادیان اطلاح‌رسانی را چندبرابر کرده است.

حجت الاسلام قدرتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این حال باید گفت که علیرغم تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران در پوشش و انعکاس وقایع و اخبار جامعه، این قشر همواره فشارهای مالی، عدم امنیت شغلی، مشکل بیمه درمانی و دهه‌ها مساله دیگر را تحمل می‌کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان داشت: بنابراین از دولت می‌خواهیم که به معنای واقعی حامی و یاور خبرنگاران این چشمان بینای جامعه باشد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: خبرنگاری که در تامین اولین و ابتدایی‌ترین نیازهای طبیعی خود ناتوان باشد، نباید انتظار داشته باشیم که بتواند به‌صورت کامل اخبار و معضلات کشور و جامعه را انعکاس دهد زیرا ولی دغدغه‌های بسیاری دارد که بر روی وظیفه و کار وی تاثیرات منفی خواهند گذاشت.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: روزی که شما قدم در وادی رسانه و خبرنگاری گذاشتند با خدای خود عهد بستید که چشمان بینای جامعه در مقابل احجاف‌ها و حق‌خوری‌ها باشید، نباید اجازه دهید که جریانات مافیا در کشور رسانه‌ها را به بلندگوی دروغ‌های خود تبدیل کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود تاکید کرد: قلم زدن در راستای رفع مشکلات جامعه اسلامی توسط شما خبرنگاران یک جهاد بزرگ و اکبر است، بنابراین کاری که شما در تنویر افکار عمومی و حل مشکلات ملت انجام می‌دهید در نزد خداوند متعال از اجر بسیار بالایی برخوردار است.

راضیه السادات عینی ـ استان کردستان

330293