نقاشی کافوهای مخابراتی شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اعلام کرد: با توجه به ظاهر نامناسب‌ کافوهای مخابرات ابن کافوها در اختیار شهرداری قرار گرفتند و رنگ‌آمیزی آمیزی آنان آغاز شده است.
تصویر نقاشی کافوهای مخابراتی شهرکرد

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نقاشی دیواری یکی از کارهای اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است زیرا که زیبایی‌های بصری به جلوه نمای شهر کمک می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: بالغ بر ۳۰۰ کافو مخابراتی در شهر وجود دارد که ظاهر زیبا و مناسبی ندارند لذا با همکاری شرکت مخابرات این کافوها در اختیار سازمان گرفت و زیباسازی آن‌ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: در فاز اول کافو چهارراه استانداری و دامپزشکی نقاشی شد که بازخوردهای خوبی از سمت مردم دریافت کردیم و همین استقبال سبب ادامه کار شد و تا کنون ۱۰ کافو در میادین و خیابان‌های پرتردد نقاشی شده است.

ریاحی با بیان اینکه برای اجرای این طرح به دنبال نقاش حرفه‌ای و باسابقه بودیم، بیان کرد: نقاش این کارهای هنری ابراهیم داوطلب با اصالت بروجنی است که از جمله پنج نقاش برتر جهان و ساکن عمان است اما با توجه به عرقی که به استان خود داشت این مأموریت را قبول کرد.

وی ادامه داد: طی بازه زمانی دو هفته ۱۰ کافو رنگ شده که با این سرعت بالا در زمان کوتاهی همه کافوهای سطح شهر نقاشی می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پایان گفت: بودجه این کار بر اساس فاکتورهایی که ارائه شود تخصیص می‌یابد.

منبع:فارس

330210