توزیع ۶۹۲ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌ها در شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرکرد گفت: ۶۹۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن در این شهرستان توزیع شد.
تصویر توزیع ۶۹۲ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌ها در شهرستان شهرکرد

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، عبدالعلی ارژنگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از ۲۱۵ طرح نیمه‌تمام اولویت‌دار شهرستان شهرکرد اختصاص داده شد.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن شهرستان شهرکرد در ۲۴ فصل شامل کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، آموزش و پرورش، ورزش و تفریحات، توسعه شهری و روستایی،‌ صنعت، معدن و تجارت، دین و مذهب، فرهنگ و هنر، رسانه، دفاع، امور عمومی حمل و نقل، آب و فاضلاب، گردشگری، میراث‌فرهنگی، بهداشت و درمان، امداد و نجات، فنی و حرفه‌ای و منابع آب بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شده است.

ارژنگ تصریح کرد: علاوه بر این میزان اعتبارات، ۱۶ میلیارد ریال در سال‌جاری برای تکمیل طرح‌های هادی روستایی شهرستان شهرکرد پیش‌بینی شده که پس از ابلاغ اعتبار ملی، روستاهای هدف مشخص و عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شهرکرد موظفند هر چه سریع‌تر برای جذب اعتبارات ملی و استانی اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

شهرستان شهرکرد پر جمعیت‌ترین شهرستان استان است.

منبع:ایرنا

325659