مسئول ستاد اقامه نماز جمعه مهریز؛

نماز جمعه را در هر شرایطی برگزار می‌کنیم

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه مهریز با اشاره به شعار امسال این ستاد همیشه مردمی و همیشه انقلابی است اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری نماز جمعه اعم از فضا سازی فرهنگی و اجتماعی را در هر شرایطی را داریم.
تصویر نماز جمعه را در هر شرایطی برگزار می‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مسئول ستاد اقامه نماز جمعه با اشاره به شعار امسال این ستاد «همیشه مردمی و همیشه انقلابی» اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری نماز جمعه اعم از فضا سازی فرهنگی و اجتماعی را در هر شرایطی داریم.

وی به مهم ترین اقدام ستاد نماز جمعه در شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری نماز عید فطر به صورت یکپارچه و تجمیع در سه سال پی در پی یکی از مهمترین اقدامات است که این امر از سوی مسئولین نیز مورد تشویق قرار گرفته است.

بنی فاطمه در خصوص پیشنهاد سیار بودن نماز جمعه تصریح کرد: باید شأن و جایگاه نماز جمعه در مکانی که سال ها نماز گذاران در آن اقامه نماز کرده اند حفظ شود بنابراین ساخت فضای این مکان باید استقامت لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی موکب المهدی برای میزبانی زائرین کربلاگفت: با شیوع کرونا کاردکرد این موکب در کمک رسانی به آسیب دیدگان به این بیماری و سیل و زلزله تغییر یافت.

بنی فاطمه در ادامه تصریح کرد: میز خدمت طبق برنامه ریزی های مدون دوهفته یکبار از سوی ادرات برای بررسی مشکلات مردم در نماز جمعه برگزار می شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه های ویژه هفته احیاء نماز جمعه اشاره و ابراز داشت: اجرای مسابقه فرهنگی با طرح سوالاتی از بیانیه گام دوم انقلاب و تجلیل از خیرینی که در ساخت مجتمع فرهنگی مسجد جامع ولیعصر کمک رسانی کرده، ائمه فقید دائم و موقت و همچنین خادمین بهداشت با حضور در مرکز تجمیع واکسیناسیون را از برنامه های این هفته است

انتهای پیام/

چاووشیان_استان یزد

326008