امام جمعه موقت مهربز؛

دولت، همراهی با مردم به دور از اشرافیت را سرلوحه خود را دهد

امام جمعه موقت مهریز گفت: دولت با تاسی از بیانات رهبری، تلاش شبانه روزی همراه با توکل بر خدا، دوری از اشرافیت و همراهی با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد‌.
تصویر دولت، همراهی با مردم به دور از اشرافیت را سرلوحه خود را دهد

به گزارش سایت خبری پرسون از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر زارع، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز شهادت رجایی، باهنر و هفته دولت اظهار کرد: تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر همراه با توکل بر خدا رمز پیشرفت و پیروزی است.

زارع با تاکید بر اهمیت توکل و اعتماد به نیروی الهی در امور افزود: مصدق خود را مستظهر به مردم می دانست و اعتقادی به پشتیبانی خدا و ولایت نداشت و همین امر اسباب شکست او را فراهم کرد.

وی دیگر توصیه های رهبر انقلاب را برشمرد و خاطرنشان کرد: همراهی با مردم، رفتار بی تکلف و دور از اشرافیت و عذرخواهی به موقع از جمله مسائلی است که باید دولت آنها را در امور مملکت داری رعایت کند.

زارع با بیان اینکه رهبری بر درایت و تیزبینی در صحنه دیپلماسی تاکید کردند، گفت: خوی دشمن، گرگ صفت بوده و خواهد بود و همواره دست چدنی زیر دستکش مخملی دارد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان ضد انگلیسی، رئیسعلی دلواری اظهار داشت: انگلیس بنیانگذار استبداد و استعمار در جهان است و قرنهاست پنجه های استعمار خود را در کشورهای اسلامی فرو کرده است و همچنان در تلاش است تا بر این کشورها برای حفظ منافع خود تلسط داشته باشد.

زارع با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، آیت الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی گفت: این شهدا در ۱۴ شهریور ۶۰ به دست منافقین ترور شدند که دشمن به خاطر این دلاور مردیشان به آنها احترام گذاشت.

چاوشیان_استان یزد

336828