تحلیل تکنیکال اتریوم؛ یک شنبه 27 تیر

پرایس اکشن اخیر اتریوم بسیار اندک بوده و از 19 می (29 اردیبهشت) تاکنون به صورت حاشیه ای معامله شده است. در نمودار روزانه، به نظر می رسد اتر (ETH) در حال شکل دادن به یک الگوی مثلث متقارن است که نشان دهنده بلاتکلیفی در کوتاه مدت خواهد بود.

تصویر تحلیل تکنیکال اتریوم؛ یک شنبه 27 تیر

به گزارش سایت خبری پرسون، کندل استیک روزانه تاریخ 17 جولای (26 تیر) یک کف قیمت محلی را نشان می دهد که توسط مرز پایینی الگوی نمودار حمایت می شود. اکنون، پس از دریافت سیگنال خرید از اندیکاتور Momentum Reversal روی کندل روز 16 جولای (25 تیر)، که نشانگر معکوس شدن روند حرکت در کوتاه مدت بود، قیمت اتر برای بازگشت به روندی صعودی آماده می شود.

انتظار می رود قیمت اتریوم سطح افزایشی فیبوناچی 38.2٪ در تراز 2065 دلار را تاچ کند که با میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) انطباق دارد. اگر قیمت اتر بتواند از سطح فوق به عنوان یک حمایت مهم بهره بگیرد، گاوها می توانند انتظار داشته باشند که این دارایی مرز بالایی مثلث متقارن در تراز قیمت 2284 دلار را هدف قرار دهد که با سطح افزایشی فیبوناچی 61.8٪ و SMA -50 روزه منطبق است.

در حالی که الگوی حاکم بر نمودار نشان می دهد که قیمت اتریوم احتمالاً به حرکت در معاملات حاشیه ای ادامه خواهد داد، یک جهش ملموس در فشار خرید می تواند قیمت ETH را به 2972 دلار برساند که یک هدف صعودی اندازه گیری شده از مثلث متقارن است.

در طرف مقابل، اگر خرس ها بازار را در اختیار بگیرند، قیمت اتر می تواند پیش از سقوط تا خط روند مشخص شده با MRI در تراز 1800 دلار، در سطح افزایشی فیبوناچی 23.6٪ در تراز 1930 دلار به حمایت خوبی برسد.

فشار فروش بیشتر می تواند باعث ریزش اتریوم تا منطقه تقاضا شود که از 1600 دلار تا 1730 دلار گسترده شده است. اگر ETH این سطح حمایتی را از دست بدهد، با حداکثر سناریوی نزولی 35٪ از مرز پایین الگوی نموداردر تراز 1282 دلار روبرو می شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: fxstreet

324795