احساسات منفی بیت کوین در توئیتر و احتمال افزایش قیمت بیت کوین!

طبق توئیت منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل رمزنگاری Santiment، در حال حاضر احساسات بیت کوین در توئیتر منفی است.

تصویر احساسات منفی بیت کوین در توئیتر و احتمال افزایش قیمت بیت کوین!

به گزارش سایت خبری پرسون، علی رغم این احساسات منفی، به گفته تیم Santiment، درجه بالاتری از احتمال افزایش قیمت بیت کوین وجود دارد.

احساسات توئیتر بیت کوین منفی باقی مانده است

ارائه دهنده داده، Santiment، در توئیت خود نوشت طبق آنچه الگوریتم تجزیه و تحلیل آنها می تواند بخواند، احساسات بیت کوین در توئیتر همچنان نزولی است.

با این حال، همانطور که کارشناسان این شرکت توضیح می دهند، هرچه احساسات منفی بیشتر شود، درجه افزایش احتمالی قیمت بالاتر است. آنها حتی فکر می کنند که افزایش قیمت بیت کوین که ممکن است به دنبال آن رخ دهد، جامعه بیت کوین را غافلگیر خواهد کرد.

در این نمودار آمده است که معامله گران انتظار کاهش قیمت را دارند، این برای گاوها امری خوب است.

علاوه بر این، شاخص ترس و طمع بیت کوین به 15 رسیده است که به معنی ترس شدید است. آخرین باری که این شاخص به این سطح رسید، مارس 2020(اسفند 1398) بود که در پنجشنبه سیاه، بیت کوین فقط در یک روز با نزول 50 درصدی روبرو شد.

به گفته کارشناسان، ترس شدید در بازار بیت کوین و احساسات منفی، سرمایه گذاران را به سمت گزینه های بهتری سوق می دهد و ممکن است نشانه ای از اجرای بازار گاوی باشد.

دنی اسکات :”2013 در مقابل 2021 ، بازار گاوی بیت کوین در حال اجرا”

بنیانگذار و مدیرعامل صرافی رمزنگاری CoinCorner مستقر در انگلستان، دنی اسکات (Danny Scott)، توئیتی در مورد شباهت عجیب نمودارهای امروز و سال 2013(1392) بیت کوین منتشر کرده است.

طبق این توئیت ها، هر دو نمودار اوج بیت کوین را در آوریل نشان می دهد و پس از آن نزولی رخ می دهد که برای چندین ماه ادامه دارد.

با این حال، در آگوست 2013(مرداد 1392)، بیت کوین شروع به سرعت گرفتن و رالی در پایان سال کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

324686