۳ رمزارز پیشنهادی ChatGPT برای کسب سود بالا در رالی صعودی بعدی!

با توجه به عملکرد قوی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته، برخی از تحلیل‌گران معتقدند که روند نزولی بازار به پایان رسیده و رالی صعودی دیگری ممکن است در حال آغاز باشد.
تصویر ۳ رمزارز پیشنهادی ChatGPT برای کسب سود بالا در رالی صعودی بعدی!

به گزارش سایت خبری پرسون، در همین راستا، تیم فینبولد (Finbold) بار دیگر به سراغ ربات هوش مصنوعی ChatGPT رفته تا سه ارز دیجیتال با ارزش بازار پایین را که پتانسیل رشد بالایی در رالی صعودی بعدی دارند، شناسایی کند. در پاسخ به این درخواست، ChatGPT سه پروژه را پیشنهاد کرد و البته، قبل از آن اظهار داشت:

در حالی که این پروژه‌ها بر اساس شرایط فعلی بازار با دقت انتخاب شده‌اند، ماهیت پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی بازار کریپتو به این معنی است که سرمایه‌گذاران همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری، تحقیقات دقیقی را انجام دهند.

۱. گراف (GRT): اولین انتخاب این ربات هوش مصنوعی برای دوره صعودی بعدی، گراف است. اگرچه گراف در دسامبر سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، اما در این مدت کوتاه توانسته جایگاه خود را به عنوان یک ابزار حیاتی در فضای دیفای تثبیت کند. گراف را می‌توان به عنوان گوگل دنیای بلاکچین در نظر گرفت. این پروژه، داده‌های بلاکچینی را فهرست کرده و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به راحتی از این داده‌ها در برنامه‌های خود استفاده کنند.

۲. اوریون پروتکل (ORN): انتخاب بعدی ChatGPT، اوریون پروتکل است که با هدف حل برخی از بزرگ‌ترین مشکلات دنیای دیفای، با تجمیع نقدینگی کل بازار کریپتو در یک پلتفرم غیرمتمرکز، توسعه داده شده است. پل زدن بین دنیای متمرکز و غیرمتمرکز، یکی از نقاط قوت قابل‌توجه اوریون پروتکل است که می‌تواند رشد فضای دیفای را تسهیل کند.

۳. اینجکتیو پروتکل (INJ): سومین ارز دیجیتال پیشنهادی توسط ChatGPT، اینجکتیو پروتکل است. اینجکتیو پروتکل به عنوان یک صرافی مشتقات غیرمتمرکز، با حذف واسطه‌ها، امکان انجام معاملات همتابه‌همتا را فراهم می‌کند. با توجه به افزایش محبوبیت معاملات مشتقات در دنیای کریپتو، اینجکتیو پروتکل پتانسیل رشد بالایی دارد. علاوه بر این، راه‌حل لایه دوم اینجکتیو پروتکل بر روی کازماس ساخته شده که اگر مشکلات مقیاس‌پذیری اتریوم همچنان ادامه داشته باشد، می‌تواند یک امتیاز مثبت در نظر گرفته شود.

منبع: رمزارز نیوز

545011