کنترل پیک کرونا در سیستان و بلوچستان

سخنگوی فراکسیون هلال‌احمر مجلس شورای اسلامی گفت: پیک کرونا در استان سیستان و بلوچستان با حضور و همراهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان این وزارتخانه کنترل شد.
تصویر کنترل پیک کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل حسین زهی افزود: خوشبختانه با حضور و همراهی وزیر بهداشت و معاونین وی و همکاری سایر ارگان‌ها و نهادها توانستیم این مرحله طاقت فرسا را کنترل کنیم.

وی اظهار داشت: پیک کرونا در استان سیستان و بلوچستان به اوج خود رسید که وزیر بهداشت به همراه معاونین خود در این استان حضور یافتند و به کمک هلال احمر، خیرین و سایر نهادها توانستیم این مرحله را پشت سر بگذرانیم.

حسین زهی خاطر نشان کرد: کرونا پس از جنگ جهانی دوم یک فاجعه جهانی به شمار می‌رود و با توجه به امکانات محدودی که وجود دارد، از مردم انتظار می‌رود پروتکل بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم پیک پنجم را نیز رد کنیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از آغاز کرونا تا کنون توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: از زمان آغاز کرونا تا کنون وزیر بهداشت و همکاران در این زمینه فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند و تا حدودی توانسته‌اند این وضعیت را کنترل کنند که یکی دیگر از فعالیت‌های مفیدی که انجام پذیرفته، واکسیناسیون عمومی است که خوشبختانه واکسیناسیون رده‌های سنی آغاز شده که جای تشکر و قدردانی دارد و امیدوار هستیم واکسن‌های تولید داخلی نیز به تولید انبوه برسد و واکسیناسیون عمومی در سطح کلی انجام پذیرد.

سیستان بلوچستان واقع در جنوب شرقی کشور از جمله استان‌ها با وضعیت قرمز کرونایی هندی است.

منبع: ایرنا

323926