۷۴ درصد مردم خراسان جنوبی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون استان خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی را داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.
تصویر ۷۴ درصد مردم خراسان جنوبی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر، دقایقی پیش به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: از تمام عوامل اجرایی و رسانه‌ها که از مدت‌ها پیش و از ۷ صبح روز گذشته تا امروز در راستای اطلاع رسانی و برگزاری دقیق انتخابات تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی با تبریک به مردم خراسان جنوبی که بسیار آگاهانه، بانشاط و با شور حماسه‌ای را خلق کردند، افزود: این امر تکرار افتخارات گذشته این دیار بوده و مشارکتی که دیروز شاهدش بودیم برگرفته از باور، اعتقاد و فرهنگ باارزش و اثرگذار این منطقه است که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید به مردم تبریک گفته و تشکر کنیم که همواره با حضور خود مهر تاییدی به اقتدار نظام زده و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم آوردند.

خوش خبر با بیان اینکه انتخابات یک فرصت طلایی و تضمین کننده اقتدار و تعیین کننده سرنوشت است که به خوبی به اتمام رسید، تصریح کرد: آرا هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده و در حال تکمیل نتایج هستیم.

وی با بیان اینکه در ساعات آینده آمار کلی را اعلام خواهیم کرد، اظهار کرد: تاکنون استان خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی را داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.

خوش خبر با بیان اینکه خراسان جنوبی با فاصله زیادی از استان‌های دیگر قرار دارد و امیدوارم همین روند همچنان ادامه داشته باشد، افزود: برخی فرمانداری‌ها بحث شمارش آنان به اتمام رسیده و میزان مشارکت معلوم است.

وی ادامه داد: شهرستان بشرویه در همان ساعات اولیه کار شمارش را به پایان رسانده و اطلاعات در سامانه جامع انتخابات بارگذاری شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی ادامه داد: به مردم استان تبریک گفته و امیدواریم رییس جمهور منتخب که بالاترین رای را در خراسان جنوبی کسب کرده با برنامه بیش از پیش در مسیر توسعه حرکت کند.

منبع:ایسنا

306717