عبداللهی:

حضوری شکوهمندانه در انتخابات خواهیم داشت

رئیس اتاق تعاون ایران، طی پیامی از جامعه میلیونی تعاون کشور، برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات ۸ تیرماه ۱۴۰۳ دعوت به عمل آورد.
تصویر حضوری شکوهمندانه در انتخابات خواهیم داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

تعاونگران عزیز:

امروز همراه با آحاد مردم در آستانه خلق حماسه ای ماندگار در ۸تیرماه ۱۴۰۳ قرار داریم که عرصه نمایش شور و شعور اُمتی وفادار به وصایای امام راحل(ره) و عامل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب (مُدّظلّه العالی) و تداوم راه رئیس جمهور شهید می باشد، هستیم. لذا با تأسی به رهنمودهای حکیمانه معظم له مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که جلوه ای از نقش بالای جمهوریت نظام می باشد، حضوری شکوهمندانه در انتخابات خواهیم داشت. طبعا به فرموده ایشان، انتخابات با مشارکت کم فقط خشنودی دشمنان را به دنبال داشته و موجب طمع ورزی های قدرتهای به ظاهر طرفدار حقوق بشر ولی به شدت ضایع کننده حقوق مردم که نمونه بارز آن را در غزه شاهدیم، خواهد شد.

جامعه میلیونی تعاون همچون ادوار گذشته در تحقق بخشیدن به وصایای امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری، با حفظ روحیه تعاون و همبستگی، همگام با اقشار مختلف جامعه با حضوری پررنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی معمار اقتصاد تعاونی جمهوری اسلامی ایران، در پای صندوق های رأی با انتخابی آگاهانه، سُکان اداره امور اجرایی کشور عزیزمان را به دست مدیری توانمند که به فرموده رهبر حکیم انقلاب: «یکی اینکه باید اعتقاد داشته باشد؛ دوّم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن؛ از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند، توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب، موجب صلاحیّت است. وقتی این صلاحیّت وجود داشت، این آدم با این خصوصیّات میتواند از همه‌ی ظرفیّتهای کشور استفاده کند.»؛ خواهند سپرد تا با استفاده حدّاکثری از ظرفیتها و مزیتهای بالفعل و بالقوه آحاد مردم در قالب تشکلهای تعاونی، شاهد توسعه اقتصادی توأم با عدالت اجتماعی باشیم.

بهمن عبداللهی

رئیس اتاق تعاون ایران

منبع: اتاق تعاون

694076