رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد:

میزان مشارکت مردم در انتخابات ۴۵.۶۲ درصد

رئیس ستاد انتخابات استان همدان از میزان مشارکت ۴۵.۶۲ درصد مردم در انتخابات خبر داد.
تصویر میزان مشارکت مردم در انتخابات ۴۵.۶۲ درصد

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، مصطفی آزادبخت رئیس ستاد انتخابات استان همدان امروز در جمع خبرنگاران در استانداری با بیان اینکه همدان سرافراز مانند همیشه و مثل همه نقاط اسلامی حماسه آفریدند اظهار کرد: اقدام مردم مانند همیشه به موقع بود و همدان عزیز در کشور سربلند شد.

وی افزود: با بسترسازی مناسبی که در استان صورت گرفت، شاهد انتخاباتی امن، سالم و قانونمند بودیم و مردم هم نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: در ۳۲ شهر استان همدان انتخابات شورای اسلامی شهر و در ۹۱۰ روستا انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار و اعضای آن مشخص شدند.

وی ادامه داد: انتخابات میان‌ دوره‌ای بهار و کبودراهنگ فتح الله توسلی به عنوان نماینده منتخب دو حوزه از سوی مردم انتخاب شدند و فرمانداران آرا را انتخاب می‌کنند.

آزادبخت با اشاره به اینکه جزییات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را فرمانداران اعلام می‌کنند خاطرنشان کرد: نقش ویژه و بی‌بدیل را در این رویداد سیاسی مردم اعمال کردند و ما نیز تا ساعت ۲ بامداد انتخابات را تمدید کردیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: از یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ واجد رای در استان همدان ۶۵۰ هزار و ۴۲۰ نفر شرکت کردند که معادل ۴۵.۶۲ درصد است.

306759