معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان :

کسی مخالف ایجاد شور انتخاباتی نیست/ اولویت ما مصونیت مردم در برابر کروناست

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: کسی مخالف ایجاد شور انتخاباتی در کشور به ویژه کردستان نیست، ولی اولین و مهمترین مسئله برای همه ما سلامتی مردم است.

تصویر کسی مخالف ایجاد شور انتخاباتی نیست/ اولویت ما مصونیت مردم در برابر کروناست

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی این استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد فضای رقابتی در انتخابات، اظهار داشت: رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و فرهنگی نقش بسیار بزرگی در هدایت و مدیریت جامعه در ایام انتخابات دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند به بهترین نحو ممکن هم زمان و هم مکان را مدیریت کنند تا ان شاء الله انتخاباتی پرشور و هوشمندانه داشته باشیم.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با این وجود از مسئولان مربوطه درخواست شده است که با توجه به وضعیت کرونا در جامعه از تجمعات انتخاباتی در مکان‌های سربسته جلوگیری کنند تا دوباره شاهد شیوع این ویروس در سطح استان نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: کسی مخالف ایجاد شور انتخاباتی در کشور به ویژه کردستان نیست، ولی اولین و مهمترین مسئله برای همه ما سلامتی مردم است.

در ادامه این نشست، فرزین رضاعی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سخنانی بیان کرد: پیش‌بینی‌هایی درباره وضعیت کرونا در این ایام در استان کردستان داشتیم، ولی برخی از مسایل باعث شد که این پیش‌بینی‌ها تاکنون محقق نشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در هفته‌های گذشته برخی از تجمعات در شهر سنندج باعث شده است که هنوز در بحث کرونا با خطرات جدی روبرو باشیم بنابراین شایسته است که ستادهای انتخاباتی در این باره توجه بسیار بالایی داشته باشند و از تجمعات بزرگ و در مکان‌های سربسته به شدت جلوگیری کنند.

رضاعی عنوان داشت: از سوی دیگر می‌توان کارهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی انجام شود و این کار تا حدقابل توجهی از تجمعات جلوگیری می‌کند و زمینه شیوع کرونا در جامعه را کاهش می‌دهد اما در غیر این‌صورت باید منتظر باشیم که وضعیت شهر سنندج دوباره به وضعیت قرمز برگردد که بی‌گمان این امر می‌تواند صدمات و خسارت‌های زیادی برای استان به ویژه این شهر به‌دنبال داشته باشد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

303933