امام جمعه دره شهر در گفت و گو با پرسون:

دولت آینده باید با فساد اقتصادی و تبعیض مبارزه جدی داشته باشد

حجت الاسلام محمد جواد قنبر بیگی گفت: دولت جدید باید نگاهش به توان داخلی باشد، جوانان و قابلیتهای بیشمار آنها را ببیند. اقتصاد را سامان بدهد. با فساد اقتصادی و رانت خواری و ویژه خواری و تبعیض مبارزه جدی داشته باشد.

تصویر دولت آینده باید با فساد اقتصادی و تبعیض مبارزه جدی داشته باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، از ایلام، حجت الاسلام محمد جواد قنبربیگی؛ امام جمعه دره‌شهر در گفت و گو با خبرنگار پرسون، با اشاره به مناظرات انتخاباتی روز گذشته، ابراز کرد: توهین و افترا به دیگران هم نشانه ضعف ایمان و هم نشانه ضعف برنامه کاندیدا است.

وی در ادامه تصریح کرد: کسی که برای بدست آوردن چند رای بیشتر حاضر است براحتی به دیگران تهمت بزند قابل اعتماد نیست و نباید به چنین شخصی اعتماد کرد.

امام جمعه دره شهر با اشاره به عملکرد شورای نگهبان و سخنان رهبری خطاب به این شورا، اظهار داشت: شورای نگهبان طبق قانون و شرع صلاحیت‌ها را تایید و یا رد میکند. اما طبق قانون به هیچ وجه علت عدم صلاحیت‌ها را اعلام نمی‌کند. عده ای در خارج از شورای نگهبان شروع به گمانه زنی و احتمال و حدس در مورد علت رد صلاحیت‌ها پرداختند که فضای مجازی رها شده هم به این حدس‌ها دامن زد و باعث هتک حرمت بعضی از افراد رد صلاحیت شده و یا احراز صلاحیت نشده و پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره احراز صلاحتی نامزد ها ادامه داد: به نظر حقیر تذکر رهبر انقلاب ناظر به این موضوع بوده که بیانیه شورای نگهبان هم به آن دلالت دارد.

حجت الاسلام قنبر بیگی در پایان به کار حساسا دولت آینده اشاره کرد و عنوان داشت: دولت جدید باید نگاهش به توان داخلی باشد، جوانان و قابلیتهای بیشمار آنها را ببیند. اقتصاد را سامان بدهد. با فساد اقتصادی و رانت خواری و ویژه خواری و تبعیض مبارزه جدی داشته باشد. نگاه به درون به معنای نفی تعامل بین المللی نیست بلکه کشور را معطل نتیجه مذاکرات نکند که در این چند سال اخیر به وضوح دیدیم.

نوروزی_استان ایلام

303365

نظرات شما ( 1 نظر )

مهردادهاشمی |
یکشنبه 16 خرداد 140017:25
درود بر روحانی با بصیرت جناب حجت الاسلام قنبربیگی