واعظی:

اصولگرایان تصمیم گرفتند دولت سیزدهم را نادیده بگیرند/ آقای پزشکیان مظلوم بود

واعظی گفت: اصولگرایان تصمیم گرفتند کلا ۳ سال دولت سیزدهم را نادیده بگیرند و به دولت روحانی حمله کنند و این گونه پیش بروند که انگار قرار نیست دولت چهاردهم را از دولت سیزدهم تحویل بگیرند و بناست آن را از دولت دوازدهم تحویل بگیرند.
تصویر اصولگرایان تصمیم گرفتند دولت سیزدهم  را نادیده بگیرند/ آقای پزشکیان مظلوم بود

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود واعظی ، درباره این‌که افکار عمومی مطرح می‌کند چرا طبق آن چقزی که آقای پورمحمدی گفت زمانی که بر سر مجری FATF برای تصویب آن کارشکنی می‌شد، دولت دوازهم روشنگری نکرد، گفت: ما آن زمان این را نشنیده بودیم و در اتفاقی که در مناظره‌ها رخ داد شنیدیم، البته می دانستیم این فرد چگونه است و هیچ عملکردی ندارد و فقط حرف‌های کلی می‌زند حتی مردم هم متوجه نشدند ایشان چه می‌گفت.

رئیس دفتر دولت دوازدهم درباره این‌که در مناظرات انتخاباتی نامزدهای جریان مقابل پزشکیان به گونه‌ای صحبت کردند که گویی قرار است دولت چهاردهم از دولت دوازدهم تحویل گرفته شود و پاسخگوی عملکردی خودشان در دولت سیزدهم نبودند، بیان کرد: آن‌ها در یک پاردوکس مانده بودند، از یک طرف می‌خواستند جو کشور احساسی شود و از اتفاقی که برای شهید رئیسی پیش آمده استفاده کنند تا مردم به آنها رأی دهند از طرف دیگر مشاهده کردند اگر بخواهند وارد دفاع عملکرد دولت سیزدهم شوند چیز جز گرانی و مشکلات به وجود آمده برای مردم نبوده است.

وی ادامه داد: اصولگرایان تصمیم گرفتند کلا ۳ سال دولت سیزدهم را نادیده بگیرند و به دولت روحانی حمله کنند و این گونه پیش بروند که انگار قرار نیست دولت چهاردهم را از دولت سیزدهم تحویل بگیرند و بناست آن را از دولت دوازدهم تحویل بگیرند.

واعظی ادامه داد: البته دیدید که نشد و مشاهده کردید بین خودشان چقدر اختلاف شد، مخصوصا آن دو نفر که معلوم شد از اول آمده بودند تا یکی از آنها فحش به آقای روحانی بدهد و یکی‌ هم آمار غلط درباره دولت دوازدهم بیان کند.

وی با بیان این‌که برخی از نامزدها فقط هزینه روی دست صداوسیما و دیگر جاها گذاشتند و وقت مردم را گرفتند، یادآور شد: آقای پزشکیان مظلوم بود، آقای پزشکیان ۴ دقیقه صحبت می‌کرد طرف مقابل بیشتر صحبت می‌کرد، مردم ما مردم فهیم، عاقل و آگاهی هستند و دیدید که خودشان تشحیص دادند اگر هم همه نامزدها بخواهند کسی رئیس‌جمهور شود نباید انقدر تابلو باشد.

منبع: ایلنا

706057