گزارش پرسون از دستگیری سارقان غرب تهران؛

سرقت مسلحانه به بهانه انتقام جویی

باندی که از شهرستان به تهران آمده بودند و اقدام به سرقت مسلحانه با قصد و نیت انتقام جویی کرده بودند، توسط پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.
تصویر سرقت مسلحانه به بهانه انتقام جویی

به گزارش سایت خبری پرسون، باز هم سرقت مسلحانه ای دیگر و این بار در غرب پایتخت؛ باندی ۴ نفره از شهرستان به تهران آمده و اقدام به سرقت مسلحانه در غرب تهران کردند که البته قصد و هدف آنها به گفته اظهارات شاکی سرقت نبوده و فقط میخواستند که از پسر خانواده انتقام بگیرند.

صحبت های سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص این پرونده:

اواخر فروردین ماه گزارشی به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت مسلحانه در منطقه غرب تهران واصل شد. با توجه به اهمیت پرونده کارآگاهان پلیس آگاهی در اداره یکم پایتخت وارد عمل شدند؛ با بررسی های علمی سرنخ هایی را پیدا کردند و با پیگیری هایی که انجام شد در این خصوص فرد سرکرده که سابقه دار و بارها به جرائم خشن مرتکب شده بود را شناسایی کردند. کارآگاهان، با پیگیری مجدانه و تلاش های شبانه روزی موفق شدند این باند ۴ نفره را که آماده می شدند که در جنوب تهران سرقت مسلحانه دیگری را انجام دهند به صورت پیش دستانه و اقدامات مسلحانه دستگیر کنند. یک نفر از سارقان با اطلاعی که یافته و آماده خروج از مرز بود شناسایی و دستگیر شد. از این نفرات انواع سلاح و مواد مخدر کشف گردید. علاوه بر تهران، فارس و خوزستان وقوعاتی داشتند که پلیس آگاهی به مجدانه پیگیری خواهد کرد. سرقت ها به این روش افزایش یافته و امیدواریم پلیس و قوه قضائیه با برخورد مقتدرانه ای که انجام می دهد دیگر شاهد گسترش اینگونه سرقت ها نباشیم.

اظهارات شاکی:

روز چهارم فروردین ساعت ۱۰ و نیم شب در منزل به همراه خواهرانم نشسته بودیم که ناگهان صدایی آمد و ما به خیال اینکه برادرم چون در طبقه اول زندگی می کرد و او هست؛ یکی از خواهرانم به سمت در رفت و ناگهان مشاهده کردیم که ۴ جوان با اسلحه وارد منزل شدند و به سمت ما هجوم آوردند و با تهدید اسلحه و قمه طلاها های ما را به سرقت برده و شیشه پنجره را نیز با اسلحه شکستند. خواهر زاده من از انروز که این سارقان به منزل ما آمدند شبها از ترس خواب به چشمانش نمی آید و ریسه به اتاقش آویزان کرده تا روشنایی اتاق زیاد شود و سارقی دیگر نتواند وارد خانه شود.

این سارقان اصلا قصد و نیت سرقت نداشتند و فقط آمده بودند تا از برادرم انتقام جویی کنند. چون یکی از دوستان این سارقان گفته بود که من از برادر این خانواده چک دارم وارد منزل شوید و به برادر خانم ضربه بزنید که وقتی متوجه شدند برادر من در منزل نیست با تهدید طلاهای ما را به سرقت بردند.

از قوه قضاییه انتظار دارم تا با اینگونه مجرمان و سارقان برخورد جدی و اشد مجازات را دسته باشد.

اظهارات متهم:

من با یکی از دوستانم خانه مجردی در تهران اجاره کرده بودم که در اوایل فروردین چند تا از دوستانم از شهرستان به دیدن من آمدند؛ فردای آن روز به عنوان دور خوردن در تهران به منطقه ای در غرب تهران رفتیم بعد از ۲۰ دقیقه در آن منطقه، خانه ای نظرمان را جلب کرد و دوستانم پیشنهاد سرقت آن منزل را دادند. دوست دیگرم داخل ماشین بود پیاده شد از دیوار بالا رفت و گفت کسی داخل خانه نیست، من داخل ماشین ماندم و دوستان دیگرم وارد منزل شدند؛ اما به محض ورود مشاهده کردند که ۴ خانم داخل خانه هستند و بعد از ۳ دقیقه ۵ ۱ گرم طلا از این منزل به سرقت آوردند؛ سپس منطقه را ترک کردیم‌.

آیا سابقه دارید؟
۲ تا سابقه درگیری دارم و به زندان افتادم.

چه توصیه ای به جوانان داری؟

از تمام جوانان هم سن و سال خودم میخواهم که بدانند با خلاف به جایی نخواهند رسید و فقط گرفتار دست بند و پابند های قانون خواهید شد. اگر دوستانتان شما را وسوسه کردند با جرات به آنان((نه)) بگویید‌.

شاکی این پرونده از اقدامات ضربتی و نگاه تیزبینانه رییس پلیس آگاهی پایتخت و کارآگاهان در دستگیری سارقان مسلح کمال تشکر و قدردانی را کردند.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

301747

مطالب مرتبط