سرهنگ حمیدوند در گفتگو با پرسون؛

دستگیری سارقان تجهیزات کلینیک چشم پزشکی / کشف 20 دستگاه خودروی مسروقه

سرهنگ حمیدوند مطرح کرد: محدوده کلانتری ۱۴۷ گلبرگ سارقان که از یک کلینیک چشم پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی را به سرقت برده بودند؛ در این راستا دو نفر سارق توسط ماموران کلانتری دستگیر شدند.
تصویر دستگیری سارقان تجهیزات کلینیک چشم پزشکی / کشف 20 دستگاه خودروی مسروقه

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد۴۴ در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون، اظهارداشت: همکاران سرکلانتری طی عملیات هایی، موفق به انهدام ۳ باند از سارقین و ۴ باند مواد مخدر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ۲۰ دستگاه خودرو مسروقه کشف گردید؛ عمدتا مجموع کشفیات ما در حوزه لوازم خودرو می باشد.

وی افزود: در محدوده کلانتری ۱۴۷ گلبرگ سارقان که از یک کلینیک چشم پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی را به سرقت برده بودند؛ در این راستا دو نفر سارق توسط ماموران کلانتری دستگیر شدند.

سرهنگ حمیدوند انگیزه سارقان را اینچنین بیان کرد و گفت: انگیزه آنها انتفاع مالی، فقر و بیکاری می باشد؛ بعضا نیز مجرمان به عادتی دیده می شوند که مال را بدون زحمت کسب کنند.

وی ادامه داد: ارزش اموال مکشوفه ۱ میلیارد تومان است.

این مقام انتظامی توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: شهروندان خودروهای خود را در مکان های ایمن پارک کنند. از قفل فرمان و پدال استفاده کنند و نیز اشیاء قیمتی خود را داخل خودرو نگذارند.

وی از دستگیری باندی که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی می کرد خبر داد و گفت: باندی که شیشه های مشروب را از سطل های زباله جمع می کردند و در آن مشروب ریخته و در بازار به فروش می رساندند، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

301156