سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با پرسون؛

دستگیری ۱۰۴ سارق و انهدام 4 باند/ سارقان در کمین منازل در نقاط کور و خارج از دید هستند

سرهنگ جلیلیان مطرح کرد؛ طبق آخرین نظر سنجی که انجام شد، پلیس محبوب ترین نهاد و ارگان بود و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برترین دستگاه های خدمات رسان می باشد.
تصویر دستگیری ۱۰۴ سارق و انهدام 4 باند/ سارقان در کمین منازل در نقاط کور و خارج از دید هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۴ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون از دستگیری ۱۰۴ نفر سارق خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۶ نفر از آنها دارای سوابق متعدد سرقت هستند. ۴ باند سازمان یافته نیز منهدم شد.

این مقام انتظامی افزود: شخصی که با مصرف مشروبات الکلی در محله یاخچی آباد، اقدام به تخریب ۱۳ خودرو کرده بود، طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در رابطه با دستگیری باندی که اقدام به جعل و تهیه اسناد و مهرهای دولتی و شرکت های خصوصی می کردند، بیان داشت: در این راستا یک نفر دستگیر شد که با قرار ۱ و نیم میلیاردی روانه زندان شد. دستگیری دیگر متهمان در دستور کار ماموران سرکلانتری هفتم می باشد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه در این مرحله از طرح، بیش از ۳و نیم میلیارد تومان می باشد‌.

این مقام انتظامی در رابطه با باندی که در جنوب تهران از طریق مرزهای جنوب شرق کفش های کتانی را وارد می کرد، توضیح داد: همکاران انتظامی طی یک اقدام عملیاتی این باند را که از آنان ۱۸۰۰ جفت کتانی خارجی در انباری در جنوب پایتخت کشف شد را منهدم کنند.

سرهنگ جلیلیان از شهروندان درخواستی کرد و گفت: هر گونه مواد مشکوک، اخبار و اطلاعات فروشندگان موادمخدر، هرگونه نا امنی را در اختیار سامانه ۱۱۰ قرار دهند. در حفظ اموال و اثاثیه خود حداقل استانداردهای لازم را رعایت کنند؛ از سیستم هشدار دهنده که مورد تایید پلیس هست استفاده کنند تا میزان دسترسی سارقین کمتر شود.

وی در خصوص اینکه آیا در شرایط شیوع ویروس کرونا میزان سرقت ها افزایش یافته یا خیر، بیان داشت: با افزایش مشکلات اقتصادی، بیکاری و فقر ما افزایش دستگیری سارقین را داشتیم.

وی اشاره کرد: سارقان منازل دریافت ۲ بامداد الی ۶ صبح و کیف قاپی در ساعت ۱۶تا ۲۲ می باشد. سارقان منازلی را سرقت می کنند که از لحاظ امنیتی ایمنی های لازم را دارا نیستند و در نقاط کور و خارج از دید می باشند.

وی اشاره کرد: پلیس با اقتدار خود، اجازه هرگونه عرض اندام را به هنجار شکنان و نا امن کنندگان جامعه نخواهد داد.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: در آخرین نظر سنجی که انجام شد، پلیس محبوب ترین نهاد و ارگان بود و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برترین دستگاه های خدمات رسان می باشد.

این مقام انتظامی گفت: روزانه در سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری پایتخت پیام تقدیر و تشکر داریم؛ کسبه و اصناف ما را مورد لطف و مرحمت خود قرار میدهند و بر سر در سرکلانتری پلاکارد و بنر نصب می کنند.

وی افزود: در ماه رمضان کاهش سرقت ها را داشتیم.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

290314