سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با پرسون؛

دستگیری سارق خانم با ۱۰ فقره سرقت

سرهنگ محمد خانی گفت: خانمی که به همراه ۲ آقا به سرقت می رفت، دستگیر شد.
تصویر دستگیری سارق خانم  با ۱۰ فقره سرقت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ عباس محمد خانی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۵ در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف و ربودن ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه از شهروندان در محدوده کلانتری ۱۶۱ ابوذر، تیم عملیاتی کلانتری وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: از رصد دوربین های محل و اظهارات شکات، یکی از سارقان شناسایی شد که دارای سابقه سرقت نیز بود. بلافاصله دستور قضایی اخذ و متهم دستگیر شد. از بازرسی محل و مخفیگاه متهم تعداد ۲ دستگاه شبه سلاح کلت کمری، ۱ رشته دستبند فلزی، ۳ دستگاه شوکر کشف و ضبط گردید. این متهم ۱ فقره سابقه جعل عناوین دارد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری با اشاره به خبر واصله وقوع یک فقره سرقت به عنف در اسفند ماه سال گذشته، بیان داشت: متهمین دست و پای خانم مسن را با طناب می بندند و ۲۰ میلیون وجه نقد و گوشی تلفن همراه او را سرقت می کنند. تیم عملیاتی کلانتری امام زاده حسن وارد عمل شده و توانستند ۲ نفر آقا و ۱ نفر خانم را شناسایی کنند. که خانم دارای ۱۰ فقره، یک نفر آقا ۷ فقره و فردی که زاغ زن بود ۳ فقره سابقه سرقت داشتند.


گفتنی است شناسایی سایر شکات در دستور کار کلانتری قرار دارد.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

304916