معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان؛

۳۶۱ نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن ثبت‌نام کردند

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان از ثبت‌نام 361 نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن خبر داد و گفت: این مسابقات از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد.

تصویر ۳۶۱ نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن ثبت‌نام کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام موسوی، معاون فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ خرداد ماه ادامه دارد، گفت: مهلت ثبت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

او بااشاره به اینکه تاکنون ۳۶۱ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده اند، افزود: در این راستا تاکنون شهرستان خدابنده با ۱۵۴ نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: پس از شهرستان خدابنده به ترتیب شهرستان‌های زنجان با ۱۰۵ متقاضی، طارم با ۳۶ متقاضی، ابهر با ۳۳ متقاضی، خرمدره با ۱۵ متقاضی، ایجرود با ۱۰ متقاضی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

او گفت: متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خردادما با مراجعه به سایت www.quraniran.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود برای شرکت در این مسابقات اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود حداقل ۴۰۰ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کنند، افزود: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته مختلف شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم اعم از ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن ویژه شهروندان و افراد بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی تیر و مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق برگزاری این مراحل در شهرستان‌های مختلف استان زنجان متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

290775

مطالب مرتبط