مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفتگو با پرسون:

حضور 476 بانوی کردستانی در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: از 930 شرکت کننده در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم، 476 نفر را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند که نشان دهنده استقبال خوب بانوان از این مسابقات می‌باشد.

تصویر حضور 476 بانوی کردستانی در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم

سایت خبری پرسون ـ حجت الاسلام محمد کاروند؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان به مناسبت آغاز مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قرآنی که در مرحله شهرستانی برگزار می‌گردد بیش از 930 نفر از شهرستان‌های استان کردستان حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: از 930 شرکت کننده در این دوره 476 نفر را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند که این نشان دهنده استقبال خوب بانوان از این مسابقات می‌باشد.

حجت الاسلام کاروند در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در کردستان به مدت 2 روز از امروز شروع شده است که رقابت آقایان امروز و رقابت بانوان فردا چهارشنبه دنبال می‌شود.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: در مرحله شهرستانی، رقبایی از شهرستان‌های کامیاران، مریوان، دیواندره و سروآباد، بانه، قروه، بیجار، دهگلان، سقز، سنندج، قروه در این مسابقات حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: بیشترین شرکت کننده در مرحله شهرستانی این مسابقات مربوط به شهرستان قروه با 192 شرکت کننده می‌باشد که بعد از آن سنندج با 162 شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور دارند.

حجت الاسلام محمد کاروند رشته های قرآنی این دوره از مسابقات را قرائت، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 30 جزء قرآن‌کریم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برای جلوگیری از شیوع کرونا و نیز به‌ منظور حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در کردستان در 3 شهرستان به صورت همزمان برگزار می‌گردد که این رقابت‌ها در سنندح در امامزاده «پیرمحمد» دنبال می‌شود.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

321588