مراسم تقدیر از بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود

مراسم تقدیر از بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه همزمان با 25 ذی الحجه( 14 مرداد 1400) روز خانواده و تکریم بازنشستگان از سوی سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود.
تصویر مراسم تقدیر از بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، ، بخشنامه ای با موضوع انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه و چگونگی برگزاری مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان از سوی مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تمامی واحدهای ستادی و استانی این سازمان ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه، با توجه به آنکه روز 25 ذی الحجه در تقویم رسمی کشور،"روز خانواده و تکریم بازنشستگان" نامگذاری شده است، لذا سازمان تأمین اجتماعی با توجه به تحت پوشش داشتن جمعیت کثیری از بازنشستگان و مستمری بگیران کشور، با الهام از توصیه های پیشوایان دین مبین اسلام و همسو با راهبردهای کلان بویژه تعامل حداکثری با شرکای اجتماعی و با هدف تکریم و تعظیم مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز، همه ساله از افراد نمونه در گروه های بازنشسته، ازکارافتاده کلی و همسر بازمانده (در 2 بخش همکار و غیر همکار) تقدیر و تجلیل می کند.

همچنین در این بخشنامه عنوان شده است که ادارات کل تامین اجتماعی استانها موظفند بنا به صلاحدید و تصویب کمیتة ذی ربط، نسبت به برگزاری جشن روزخانواده و تکریم بازنشستگان در روز 25 ذی الحجه و در خور شأن پیشکسوتان و بازنشستگان اقدام کنند و معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان های این سازمان نیز موظف است ضمن انجام هماهنگی لازم با حوزه های ذی ربط درون و برون سازمانی نسبت به برگزاری جشن کشوری در روز 25 ذی الحجه اقدام و از تعدادی بازنشسته و مستمری بگیر نمونه کشوری که بالاترین امتیاز را در میان برگزیدگان استانی کسب کرده اند با اهداء لوح و جوایز تقدیر کند.

گفتنی است، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی علاقه مند به ثبت نام در فراخوان انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده کلی نمونه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www. Tamin.ir و یا تماس تلفنی با شعب سازمان و دفاتر کانونهای بازنشستگی در سراسر کشور اقدام و درصورت دارا بودن شرایط تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 2 تیر در این فراخوان عمومی ثبت نام کنند.

290210