امام جمعه سنندج  در گفت‌وگو با پرسون:

موضع‌گیری غیرعاقلانه و ورود به حاشیه‌ها در انتخابات از برنامه‌های دشمن است

امام جمعه سنندج گفت: هرگونه موضع‌گیری غیرعاقلانه و نیز ورود به حاشیه‌ها در بحث انتخابات یکی از برنامه های دشمن است که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که جریانات معاند و حاشیه‌دار در انتخاب ما تاثیرگذار باشند.

تصویر موضع‌گیری غیرعاقلانه و ورود به حاشیه‌ها در انتخابات از برنامه‌های دشمن است

ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون در کردستان اظهار داشت: انتخابات پیش رو هم برای ملت و نظام اسلامی بسیار مهم است و هم برای دشمنان و معاندان مورد توجه می‌باشد.

امام جمعه سنندج گفت: دشمنان برای اینکه بتوانند این همه پرسی را مهندسی و مدیریت کنند، از پتانسیل نیروهای معاند چه در خارج و چه در داخل کشور بهره خواهند برد، لذا باید در این مسئله بسیار هوشمند باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنابراین هرگونه موضع‌گیری غیرعاقلانه و نیز ورود به حاشیه‌ها در بحث انتخابات یکی از برنامه‌های دشمن است که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که جریانات معاند و حاشیه‌دار در انتخاب ما تاثیرگذار باشند.

ماموستا رستمی ادامه داد: بنابراین از فعالان اجتماعی، فرهنگی و دینی که به نوعی مورد اعتماد جامعه هستند انتظار می رود ضمن ایجاد یک فضای پرشور انتخاباتی نسبت به شفاف سازی افکار عمومی در این زمینه تلاشی دوچندان داشته باشند.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود عنوان کرد: انتخاب درست و آگاه ملت ایران در همه پرسی پیش‌رو برای آینده این انقلاب حیاتی است، بنابراین باید نهایت تلاش را برای بصیرت افزایی جامعه انجام دهیم.

امام جمعه سنندج افزود: باید معیارهای کاندیدای اصلح را برای نسل های جوان و نوجوان تبیین شود تا در انتخاب خود درگیر احساسات و از سوی دیگر تبلیغات رسانه‌های معاند و برون مرزی نشوند، بنابراین حضور چهره به چهره متعمدین جامعه و مردم در این روزها نقش بی بدیلی در برگزاری این انتخابات باشکوه خواهد داشت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود تاکید کرد: کشور اکنون درگیر بسیاری از مشکلات اقتصادی و... است و بی‌شک اگر به دنبال برون رفت از این وضعیت نامساعد هستیم باید آگاه باشیم که قهر با صندوق‌های رای خواسته و میل باطنی دشمنان قسم خورده این نظام است.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

289080