در راستای اجرای ماده 100 شهرداری‌ها؛

مغازه‌های غیرمجاز در سنندج تخریب شدند

شهردار منطقه ۲ سنندج گفت: 10باب مغازه در سنندج که به صورت غیرمجاز ساخته شده بودند، توسط شهرداری منطقه 2 این شهر تخریب شدند.

تصویر مغازه‌های غیرمجاز در سنندج تخریب شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، فواد کریمی؛ شهردار منطقه ۲ سنندج امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شهرداری‌ها نظارت بر ساخت و ساز در شهر است و با هرگونه اعمال غیرقانونی در این زمینه که باعث از بین رفتن مبلمان شهری می‌شود، شدیدا برخود می‌گردد.

شهردار منطقه ۲ سنندج گفت: بنابراین طبق ماده 100 شهرداری‌های کشور هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در شهرها خلاف قوانین شهرسازی است که در صورت مشاهده این تخلفات، سازه‌های مذکور توسط شهرداری تخریب می‌گردد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بنابراین در راستای اجرای ماده 100 شهرداری‌ها، پس از بازرسی از مغازه‌های سطح شهر 10 دهنه مغازه که به صورت غیرمجاز ساخته شده بودند با رعایت قوانین و ضوابط تخریب شدند.

شهردار منطقه ۲ سنندج افزود: این 10 دهنه مغازه غیرمجاز در منطقه منفصل شهری «ننله» توسط سودجویان و قانون‌شکنان احداث شده بود.

کریمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای از بین بردن ترافیک در میدان «نبوت» شهر سنندج کارهای اجرایی آغاز شده است و تلاش ما این است که این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

286926