امام جمعه سنندج:

تلاش دشمنان علیه این نظام امروز با حضور پرشور مردم در انتخابات نقش برآب شد

امام جمعه سنندج گفت: دشمنان با وجود اینکه چندین ماه متوالی است که برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات 1400 تلاش می‌کنند با حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای عملا ناامید شدند.

تصویر تلاش دشمنان علیه این نظام امروز با حضور پرشور مردم در انتخابات نقش برآب شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مشارکت در انتخابات امروز به عینه حس وطن‌دوستی، انسانت و اسلام‌دوستی ملت ایران به ویژه مردم کردستان را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه سنندج افزود: مردم این خطه از اولین ساعت آغاز رای‌گیری در محل‌های مشخص شده برای اخذ آرا حضور پیدا کرده بودند که بی‌شک این حضور پرشور برای انقلاب و نظام اسلامی منشا خیر و برکت خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران امروز نشان دادند که عشق به وطن و نظام آنان را در مقابل دشمنان بیمه کرده است که این امتیاز بزرگ برای این ملت بابصیرت می‌باشد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: البته ناگفته نماند که مشارکت پرشور امروز مردم در پای صندوق‌های برای همه دولتمردان و نیز رییس جمهور آینده باعث ایجاد مسئولیت بیشتر خواهد شد و وظیفه آنان در قبال ملت را دوبرابر خواهد کرد.

امام جمعه سنندج افزود: دشمنان با وجود اینکه چندین ماه متوالی است که برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات 1400 تلاش می‌کنند با حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای عملا ناامید شدند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در همین جا باید از کسانی که زمینه برگزاری این انتخابات پرشور در کشور به ویژه در استان کردستان را مهیا کرده‌اند نهایت سپاس و تقدیر را داریم و امیدواریم که این زحمات منتج به حل مشکلات اقتصادی کنونی در کشور و کردستان گردد.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود افزود: باید اذعان کرد که برخی از بانوان با پوشش‌های نامناسب دینی در سطح جامعه ظاهر می‌شوند که این امر به هیچ وجه در شان این ملت و جامعه اسلامی نیست.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

306485