افزایش چراغ خاموش قیمت نان

رییس اتحادیه نانوایان مرکز استان البرز با اشاره به اینکه قیمت نان در دو سال گذشته بدون تغییر مانده بود، گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته قیمت نان در کلانشهر کرج ۵۰ درصد گران شد؛، ابلاغ این مصوبه ظرف چند روز آتی اعلام خواهد شد.

تصویر افزایش چراغ خاموش قیمت نان

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الله نصیری، رییس اتحادیه نانوایان مرکز استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نانوایان در رابطه با گران نشدن قیمت نان اعتراض داشتند، گفت: از سال ۹۸ تا کنون قیمت نان در استان البرز افزایش نداشته است.

رییس اتحادیه نانوایان مرکز استان البرز با اشاره به اینکه قیمت نان همواره پس از افزایش قیمت در تهران تأثی می‌گیرند، یادآور شد: در این دو سال گذشته شاهد افزایش قیمت در تمامی اقلام غذایی بوده‌ایم اما قیمت نان تغییر نکرد و نانوایان در این خصوص نارضایتی داشتند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در این راستا رایزنی‌ها صورت گرفت تا نرخ نان افزایش پیدا کند، این امر به صورت غیررسمی صورت گرفت و در حال حاضر فعالیت نانوایی‌های کلانشهر کرج با اعمال قیمت جدید و ۵۰ درصد افزایش انجام می‌شود.

به گفته نصیری اعلام رسمی ابلاغ نرخ جدید نان ظرف چند روز آتی انجام خواهد شد که در این افزایش قیمت مواردی همچون افزایش هزینه مواد اولیه، حقوق کارگر، اجاره مغازه و... لحاظ شده است.

منبع: فارس

288560