قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

بهره‌مندی ۵۶ خانواده تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: با توجه به تفاهم نامه همکاری با کانون وکلای استان در سال گذشته بیش از ۵۶ خانواده مددجوی تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار استان بهره‌مند شدند.

تصویر بهره‌مندی ۵۶ خانواده تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، عدالت بهرامی با بیان اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت به استناد تبصره ماده ۵۰۵ قانون آیین دادرسی مدنی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ از پرداخت هزینه‌های دادرسی در محاکم قضایی معاف هستند، گفت: کمیته امداد در پرداخت بخشی از هزینه‌های ایاب و ذهاب مددجویان و هزینه کارشناسی کارشناسان دادگستری به مددجویان کمک می‌کند.

وی افزود: با توجه به تفاهم نامه همکاری با کانون وکلای استان در سال گذشته بیش از ۵۶ خانواده مددجوی تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار استان بهره مند شدند.

بهرامی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور آشنایی مددجویان از مباحث حقوقی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای مددجویان از دیگر اقدامات اداره حقوقی بوده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی آموزش‌های حقوقی برگزار شده به صورت مجازی بوده و طی ۹ ماهه سال گذشته۶۸۴۴ مددجو از آموزش‌های حقوقی در قالب پیامک و از طریق نرم افزار بله بهره مند شدند.

قائم مقام کمیته امداد در پایان گفت: بیش از ۵۵۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان مرکزی همکاری دارند و انجام مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست و شکوائیه، لایحه دفاعی، شرکت در جلسات دادرسی و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان از فعالیت‌های اداره حقوقی کمیته امداد است.

287550

مطالب مرتبط