مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد :

تحویل ۲۷ هزار پرونده سالمندی به مراکز نیکوکاری در سال جاری

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از تحویل حدود ۲۷هزار پرونده سالمندی به مراکز نیکوکاری در سال جاری خبر داد.
تصویر تحویل ۲۷ هزار پرونده سالمندی به مراکز نیکوکاری در سال جاری

به گزارش سایت خبری پرسون ازمرکزی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از تحویل حدود ۲۷هزار پرونده سالمندی به مراکز نیکوکاری در سال جاری خبر داد.

مجید مومنی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به فعالیت خوب مراکز نیکوکاری در سال گذشته و رضایت مددجویان از این مراکز، امسال تصمیم به تحویل تمام پرونده های سالمندی تحت پوشش کمیته امداد که حدود ۲۷هزار پرونده است به مراکز نیکوکاری گرفته شد.

وی افزود: در بحث افطاری و راه اندازی آشپزخانه در ماه رمضان نیز امسال برای طبخ و توزیع افطاری ساده و غذای گرم ۱۹۸ آشپزخانه در سطح استان مرکزی راه اندازی شده است.

مومنی با بیان اینکه ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز کمیته به این آشپزخانه ها کمک کرده است، اظهار کرد: امسال تاکنون نزدیک به ۱۳ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: بسته معیشتی امسال برای تمام خانوارها در ماه مبارک رمضان توزیع می شود که هر بسته حدود ۵۰۰هزار تومان است.

مومنی گفت: امسال برای هر افطاری ساده حدودا ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

392457