نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

کمر همت برای برگزاری باشکوه کنگره 3535 شهید بسته شود

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه اجرای کنگره 3535 شهید باید به صورت موجی در جامعه به ویژه جوانان امروز ایجاد کند تا به نوعی ادای دین شود.

تصویر کمر همت برای برگزاری باشکوه کنگره 3535 شهید بسته شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی اظهار داشت: برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ادای تکلیف شرعی، اخلاقی و اجتماعی و یک دین نسبت به شهدای گرانقدر استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز نظام اسلامی دارای اقتدار و امنیت در منطقه است، افزود: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کنگره ملی شهدا امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.

امام جمعه زنجان یادآور شد: برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان باید از همه توان استفاده شده و برای برگزاری باشکوه و تاثیرگذار این کنگره تلاش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره باید موجی در جامعه به ویژه نسل جوان که در دوران دفاع مقدس نبوده و شرایط اقتصادی و سیاسی دنیا را ندیده‌اند، ایجاد کند تا گوشه‌ای از ادای دین انجام شود.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: ضروری است رشادت‌ها، شهامت‌ها، اخلاص و ایثار رزمندگان و شهدای اسلامی به ویژه شهدا و رزمندگان استان زنجان در جامعه منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا همچون ستارگانی هستند که با آنها می‌شود راه را پیدا کرد، افزود: برای برگزاری مطلوب این کنگره باید از روح بلند شهدا کمک بگیریم.

امام جمعه زنجان یادآور شد: فعالیت‌های کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان از یک سال گذشته آغاز شده و بسیاری از کارها و فعالیت‌های اجتماعی با رنگ و به یاد شهدا برگزار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه کارهای وسیعی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان انجام شده است، افزود: فعالیت‌های دیگری در حال انجام است که باید کمیته‌های این کنگره در برگزاری آن تلاش کنند.

آیت‌الله خاتمی برضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری کنگره ملی شهدا در استان تاکید کرد و گفت: همگان تکلیف داریم تا برای برگزاری مطلوب این کنگره ماندگارترین اقدامات انجام شود.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر استان زنجان بدون کوچکترین چشم داشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید در برگزاری کنگره کوتاهی نکنیم.

منبع: موج رسا

286361