مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان خبر داد:

رونمایی از نرم افزار جامع دفاع مقدس در کنگره 3535 شهید

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان از رونمایی نرم‌افزار جامع دفاع مقدس در کنگره ۳۵۳۵ شهید خبر داد و گفت: این نرم‌افزار برای نخستین بار در کشور ساخته شده است.

تصویر رونمایی از نرم افزار جامع دفاع مقدس در کنگره 3535 شهید

عبدالله جعفری در گفت و گو با رسانه سایت خبری پرسون، با بیان اینکه مراحل اولیه نرم‌افزار جامع دفاع مقدس تکمیل شده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ نرم افزاری در حوزه شهدا کار نشده بود که بتواند به صورت متمرکز و یکپارچه اطلاعات کل شهدا را در دست داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نرم افزار جامع دفاع مقدس متشکل از همه اطلاعات و اسناد موجود از شهدای استان زنجان به صورت جامع است، تصریح کرد: پیش از ساخت این نرم افزار اطلاعات شهدا به صورت پراکنده در نهادهای مختلف از جمله سپاه، حفظ آثار و صدا و سیما بود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان در خصوص مهمترین نکته این نرم افزار تاکید کرد: همه اطلاعات و اسناد موجود از شهدا که در ارگانهای مختلف وجود داشت در این نرم افزار جمع آوری شده و پس از آن قابلیت دسترسی عموم از طریق اپلیکیشن و وب سایت مهیا شده است.

جعفری قابلیت نصب و جستجوی نرم‌افزار فوق را در پلت فرم های اندروید و ios از دیگر ویژگی‌های آن برشمرد و گفت: قیمت گذاری در خصوص هزینه های این نرم‌افزار به طور دقیق انجام نشده است.
فاطمه شمشیرگر از زنجان

283431