نماینده ولی فقیه در گیلان:

اهمیت نوآوری در شیوه تربیت/ معلمان اصول زندگی را به دانش آموزان آموزش دهند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اخلاق و ابداع نوآوری‌ها در شیوه تربیت مهم است، تصریح کرد: معلمان باید علاوه بر دروس نظری شیوه‌های اصول زندگی را به دانش آموزان آموزش دهند.
تصویر اهمیت نوآوری در شیوه تربیت/ معلمان اصول زندگی را به دانش آموزان آموزش دهند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار مدیرکل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان به نامگذاری روز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم اشاره کرد و افزود: این امر نشان می‌دهد میان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش یک رابطه ناگسستنی بوده و هست.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه به فرموده امام (ره)، صد درصد آثار شهید مطهری بدون اشکال است، اضافه کرد: پس از گذشت سال‌ها نوشته‌های شهید مطهری همواره از نشاط علمی برخوردار است.

وی بر تبیین جایگاه معلم تاکید کرد و گفت: امروزه همه به این باور رسیده اند که نقش معلم در تربیت انسان بسیار مهم است و در روایات داریم کسی که می‌خواهد معلم شود ابتدا باید خود را تربیت کند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اخلاق و ابداع نوآوری‌ها در شیوه تربیت مهم است، تصریح کرد: معلمان باید علاوه بر دروس نظری شیوه‌های اصول زندگی را به دانش آموزان آموزش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مد نظر مقام معظم رهبری، گفت: هدف آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان صالح و مفید است که این امر با بهره گیری از قابلیت‌های معنوی جامعه محقق می‌شود.

محمد رحمتی تجلیل از معلمان نمونه، دیدار با معلمان پیشکسوت و خانواده شهدای معلم را از برنامه‌های آموزش و پرورش درهفته معلم اعلام کرد.

منبع: صدا و سیما

286018

مطالب مرتبط