مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

۳۲ هزار پرس غذای گرم بر سر سفره مددجویان

صفری از توزیع ۳۲ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد طی دهه اول ماه رمضان امسال خبر داد.

تصویر ۳۲ هزار پرس غذای گرم بر سر سفره مددجویان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تهیه و توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی و افطاری ساده بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح اطعام مهدوی از محل مساعدت و کمک خیران زنجانی از اقدامات مهم کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان است.


او با اشاره به اینکه طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در راستای مرحله سوم رزمایش ایران همدل با بهره گیری از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی برنامه ریزی و اجرا می‌شود، افزود: با همین نگاه و به منظور طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در قالب این طرح ۴۵ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری در استان زنجان دایر شده و طی ماه مبارک رمضان امسال به جامعه هدف این نهاد خدمت رسانی می کند.


صفری ادامه داد: ۳۲ هزار پرس غذای گرم از طریق آشپزخانه‌های دایر شده از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان زنجان در قالب طرح اطعام مهدوی در دهه اول ماه مبارک رمضان طبخ و بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.


او با اشاره به اینکه تهیه و توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی و افطاری ساده در قالب طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره گیری کد آنی پرداخت #۰۲۴*۸۸۷۷* یا تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان زنجان در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

285669