مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج خبر داد:

طبخ و توزیع 1500 پرس غذا در بین نیازمندان سنندجی/ راه اندازی پویش‌های «غدیر پیامی برای تمام نسل‌ها» و «مبلغ غدیری‌ام»

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، بیش از ۱۵۰۰ پرس غذا توسط مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

تصویر طبخ و توزیع 1500 پرس غذا در بین نیازمندان سنندجی/ راه اندازی پویش‌های «غدیر پیامی برای تمام نسل‌ها» و «مبلغ غدیری‌ام»

حجت الاسلام سید محمد نبوی؛ مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج، در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون از اجرای رزمایش مومنانه توسط طلاب و اساتید این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، بیش از ۱۵۰۰ پرس غذا توسط مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج به دیگر فعالیت های این مدرسه علمیه در روز عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: طلاب و اساتید جهادی مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) در روز غدیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و توزیع پک‌های فرهنگی عیدانه، بستنی، شربت، اهدا هدایا به کودکان، به شهروندان و اهالی محل کردند.

حجت الاسلام نبوی اجرای رزمایش مومنانه و مواسات را از دیگر فعالیت‌های این مدرسه علمیه در روز عید غدیر برشمرد و ابراز داشت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان از دیگر اقداماتی بود که به همت طلاب و اساتید انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: برگزاری جشن غدیر به صورت مجازی، راه اندازی دو پویش «غدیر پیامی برای تمام نسل ها» و «مبلغ غدیری ام» از جمله برنامه‌هایی بود که از سوی این مدرسه علمیه در دهه ولایت و امامت برگزار گردید.

حجت الاسلام نبوی در پایان سخنان خود مقابله با ویروس منحوس کرونا را یک وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج برای مقابله با این ویروس منحوس علاوه بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه اقدام به حضور فعال طلاب در بیمارستان‌های سطح استان جهت کمک به پرسنل و بیماران کرونایی کرده است.

ناصر عباسعلی‌ ـ استان کردستان

327775

مطالب مرتبط